piątek, 12 lutego 2016

Wyzwanie Gościnnej Projektantki w lutym

Witajcie! 

Nadszedł czas na ogłoszenie wyzwania naszej Gościnnej Projektantki w lutym, 

którą jest

Klimju

 

Oto, co Klimju pisze o sobie:

 

"Witam,

Na początek chciałam bardzo serdecznie podziękować zespołowi Szuflady za wybranie mnie na Gościnną Projektantkę :-)

Cóż ja mogę o sobie napisać, zajmuję się rękodziełem, chociaż cały czas uważam, że to za duże słowo jak na mnie, czysto hobbystycznie. Każda moja praca to z reguły coś nowego, jakaś próba nowej techniki, czy jej elementu. Blog założyłam w październiku 2013, aby pokazać prace z papierowej wikliny, szybko dołączyły do tego szydełkowe maskotki, upcyklingowe pufy itd. Obecnie chyba najwięcej i najchętniej zajmuję się frywolitką, w której stawiam głównie na małe biżuteryjne formy. Zaczęłam także poznawać szeroko pojęty decoupage. W tych dwóch dziedzinach prowadzę wspólnie z blogową koleżanką Renią tzw "wspólną naukę" podczas której doskonalimy swój warsztat i dopingujemy siebie i innych do dalszego rozwoju. Jeśli ktoś miałby ochotę zobaczyć moje prace to zapraszam na blog:

Na luty przygotowałam dla Was temat, w którym wzdychamy już do wiosny, takiej pięknej z soczystą zielenią i rozwijającym się nowym życiem. 

Wiosna to czas kiedy czujemy się lekko, czasem nawet zwiewnie. 


Moim tematem na luty będą więc :

"WIOSENNE KORONKI"

a inspiracją niech będzie moja najnowsza praca, czyli zielona frywolitkowa broszka.





Mam nadzieję, że temat się spodoba, uważam że daje wiele ciekawych możliwości w różnorodnych technikach, czekam więc na Wasze prace.

Pozdrawiam serdecznie

Justyna  :-) Klimju"
 

  Wyzwanie trwa do 26 lutego 2016

My również z niecierpliwością czekamy na Wasze prace i bardzo cieszymy się, że Justyna  została naszą nową Gościnną Projektantką. 

Przed zgłoszeniem prosimy o zapoznanie się z regulaminem wyzwań Szuflady, dostępnym w zakładce.

 

 


3 komentarze:

  1. Super temat wyzwania Kochana !

    OdpowiedzUsuń
  2. Frywolitki to technika, której nie potrafię wykonywać nie pomogły mi żadne tutoriale, bardziej związana jestem z szydełkiem i haftem, którepo latach przerwy staram się sobie przypomnieć, jednak to nie wystarczy na podjęcie wyzwania-będę więc obserwować kolejne- ponieważ inspirują :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdążyłam! Bałam się, że ominie mnie takie fajne wyzwanie, Klimju :-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń