niedziela, 12 czerwca 2016

Czerwcowe wyzwanie Gościnnej Projektantki

Witajcie 

Naszą Gościnną Projektantką w czerwcu jest KasiaN oto co pisze o sobie:

"Witajcie.

Ogromnie się cieszę, że mogę na chwilę dołączyć do Szuflady jako Gościnna Projektantka. 

Od kilku lat prowadzę bloga pod adresem: http://kasiaen.blogspot.com/. 

Pokazuję wiele rzeczy, wśród których przeważa biżuteria, tworzenie której daje mi wiele satysfakcji i możliwości użycia różnych technik. Najbardziej wśród tych moich różności kocham frywolitkę i staram się doskonalić w tej technice, ale znajdziecie u mnie również sutasz, haft koralikowy, mikromakramę, często pomieszane ze sobą w biżuteryjnych pracach. Żeby nie było nudno, zdarza mi się bawić wikliną papierową, tworzyć kwiaty z bibuły, filcować i ozdabiać przedmioty metodą decoupage. Nieobce są mi również szydełko i maszyna do szycia.




Chciałabym zaprosić Was do  udziału w wyzwaniu "Głębia oceanu". 

Dlaczego ten pomysł? Pogoda nastraja nas już nieco wakacyjnie. Któż nie chciałby spędzić choć kilku dni nad pięknym, mieniącym się różnymi odcieniami turkusu i błękitu oceanem? Oczywiście to nie tylko kolor "morski", ale również słońce, gorący piasek, muszle i wspaniałe, barwne stworzenia... Na pewno pojawią się różne niebanalne pomysły, których jestem bardzo ciekawa. 

Dla wyróżnionej przewidziałam małą nagrodę niespodziankę."


A oto kilka niezwykłych inspiracji od naszej Gościnnej Projektantki










 Prace zgłaszacie do 26 czerwca

Przed zgłoszeniem zapoznajcie się z regulaminem naszych wyzwań.

Zapraszamy do wspólnej zabawy :-).




6 komentarzy:

  1. Stylowo i niebanalnie , jestem oczarowana , Pozdrawiam cieplutko i życzę dobrego tygodnia !!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe wyzwanie. Długo myślałam, chodziły mi po głowie ryby, skamieniałości.. aż tu nagle wpadła idea: Skrzynia Skarbów. Dziękuję za zabawę i kłaniam się wszystkim uczestniczkom/uczestnikom :) Dobrego dnia !

    OdpowiedzUsuń