wtorek, 20 września 2016

Wyróżnieni w Szufladzie

Witajcie

Dziś w naszym cyklu "Wyróżnieni w Szufladzie" przedstawiamy Wam niezwykle utalentowaną osobę - Monikę


"Witam serdecznie!

Jestem Mycia, Mytha, a na imię mam Monika.


Czuję się zaszczycona i wyróżniona możliwością przedstawienia siebie i swojej twórczości czytelniczkom "Szuflady".

Sama nie wiem od czego zacząć więc zacznę od początku. Tworzeniem biżuterii zajmuję się z przerwami od ponad 10 lat. Najpierw jednak były to proste kolczyki i bransoletki na gumce.


 Z czasem zaczęłam oglądać bardziej zaawansowane prace i zapragnęłam nauczyć się czegoś więcej. Powoli i konsekwentnie nabywałam nowych umiejętności, aż opanowałam szczyt moich marzeń - oplatanie kaboszonów. 




Koraliki opanowały moje życie. Jest to moja wielka pasja, z którą wiążę wielkie plany. To nie jest dla mnie zwykłe hobby to cała ja. To mój sposób na depresję, zły nastrój, na wyciszenie się. Jeśli coś tworzę, tworzę całą sobą. Oddaję się temu całkowicie. Ktoś kto posiada biżuterię stworzoną przeze mnie dostaje w pakiecie cząstkę mnie.Zdjęcia mojej biżuterii łączą się z moją drugą pasją fotografią. Należę do osób, które nie podążają za "masą". Lubię się czymś wyróżniać, a biżuteria, którą tworzę daje mi taką możliwość. Jaką jestem osobą? No cóż. Raczej trochę zwariowaną, roztrzepaną, czasem rozkojarzoną. Nie sprawia mi trudności zatańczenie w tłumie, albo huśtanie się do nieba w parku. Ale łapie mnie też nastrój melancholijny. Wtedy zazwyczaj siadam więcej do koralików i powstają chyba najlepsze twory. Na co dzień mama dwójki chłopaków, którzy mi bardzo kibicują w koralikowaniu, a czasem nawet pomagają. Żona cierpliwego męża, który jest moim największym fanem i wspiera mnie w tym co robię. Wie, że najlepszym prezentem dla mnie jest nie szminka, a worek koralików. Uważam, że cała trójka dzielnie mnie znosi. 

Dziękuję z całego serducha całemu zespołowi "Szuflady" za możliwość przedstawienia się Wam i za wyróżnienie w sierpniowym wyzwaniu. To było dla mnie wielkie zaskoczenie. 

Po więcej zapraszam na: https://www.facebook.com/mythajewelry/ http://mythajewelry.blogspot.com/ 

Pozdrawiam serdecznie 

Mytha -Monika"

Z ogromną przyjemnością przedstawiamy tak zdolne osoby, bardzo dziękujemy za prezentację Moniko. A wszystkich gorąco zachęcamy do podziwiania innych niezwykłych prac na blogu Moniki. 

Serdecznie pozdrawiamy :-)


6 komentarzy:

  1. No komplement od takiej osoby to wielki zaszczyt. :-) Dziękuję. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, że tak mówisz:* Biżuteria na prawdę piękna, opleciony kaboszon niebieski z waszką jest moim faworytem :)

      Usuń
    2. Ważki są moją wielką słabością :)

      Usuń
  2. Przepiękne prace :) niebieski naszyjnik i zielone kolczyki zachwycają!

    OdpowiedzUsuń