piątek, 2 września 2016

Wyzwanie nr 9 "Zaplątane - wyplatane"

Witajcie 

Lato się powoli kończy, rozpoczął się nowy rok szkolny, coraz szybciej zapada zmrok... Właśnie na te coraz dłużej zapowiadające się wieczory przygotowałyśmy dla Was nowe wyzwanie pt."Zaplątane-wyplatane"


  Jeśli praca nie jest "plecionką", to element wypleciony/zapleciony/poplątany musi stanowić jej dominujący element.

Przed zgłoszeniem zapoznajcie się  z regulaminem naszych wyzwań. 

Praca ma być nowa, przygotowana i zgłoszona tylko na nasze wyzwanie. Możecie zgłosić dowolną ilość prac, ale prosimy, aby zgłoszenia każdej były z osobnego wpisu. 

Na Wasze prace czekamy do 30 września.  



A oto inspiracje jakie przygotowałyśmy:


Manita  

 ma dla Was cudną apaszkę wykonaną na szydełku:


Diana  

inspiruje pastelowymi łapkami kuchennymi:

Grejsi  

Karteczka w jesiennym klimacie:


Beata

przygotowała przeplatankę - naszyjnik:

 Honorata   

przygotowała dwa plecione koszyki:



 

 Nagrody jakie mamy dla Was:


bon o wartości 50 złotych oraz dwa 10% rabaty od Kadoro

bon o wartości 50 złotych od Magii Tworzenia

bon o wartości 50 złotych od sklepu Art Fan

bon o wartości 50 złotych od sklepu Deku

bon o wartości 50 złotych od Pasart

oraz bon o wartości 40 złotych od Eko-deco


Dodatkowo najlepsze prace z koralikami mają możliwość publikacji  w magazynie Beading Polska

 

Z ogromna niecierpliwością czekamy na Wasze prace.

 


6 komentarzy:

  1. Ten temat, to dla mnie wprost idealny.

    OdpowiedzUsuń
  2. hmmm może i ja spróbuję.. mnie się co chwila co rusz coś plącze ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dość długo mi zajeło nad wymyśleniem czegoś bo to dopiero wyzwanie , ale już mam ! :):)

    OdpowiedzUsuń
  4. Plecione na drutach też może być?

    OdpowiedzUsuń
  5. Temat wprost dla mnie :) Jako wielka miłośniczka wszelkich plecionek z przyjemnością zgłosiłam swoją prace do zabawy.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń