środa, 12 października 2016

Wyzwanie Gościnnej Projektantki

Witajcie. 

Gościnną Projektantką we wrześniu jest Sarenka

która tak pisze o sobie:


Witam , jest mi niezmiernie miło gościć w Szufladzie.

Mam na imię Sara , a w blogosferze znana jestem jako Sarenka :)
Rękodziełem zajmuję się chyba od zawsze ,próbowałam sił już w wielu dziedzinach:
 haft krzyżykowy, qulling ,scrapbooking, decoupage, biżuteria ,filc, szycie,
a pół roku temu zaprzyjaźniłam się z szydełkiem i  od tej pory jesteśmy nierozłączni :)
Prowadzę też dwa blogi , pierwszy Magic is everywhere to taki wielki kufer z wszelaką moją twórczością , oraz Handmade by Sarenka to blog o szydełkowaniu , gdzie znajdziecie moje szydełkowe tworki wraz z wzorami i schematami ;)

Tematem mojego wyzwania jest 'Jesienny spacer'.
Interpretacja tematu dowolna , można naprawdę poszaleć .
Możecie wybrać się na spacer po parku, lesie, ogrodzie ,gdzie tylko chcecie.
Mi jesienny spacer kojarzy  się przede wszystkim z ciepłym swetrem i czapką
oraz skarbami które można znaleźć na takim spacerze :)



Oto kilka moich inspiracji i powodzenia :)






Wyzwanie Gościnnej Projektantki trwa do 26 października

Przed zgłoszeniem zachęcamy do zapoznania się z naszym regulaminem. 

Życzymy miłej zabawy.

3 komentarze: