poniedziałek, 12 grudnia 2016

Grudniowe Wyzwanie Gościnnej Projektantki

Witajcie 

Nasza Gościnna Projektantka Inka-art  przygotowała dla Was wyjątkowe, grudniowe Wyzwanie. Oto co pisze o sobie: 


"Witajcie


Mam na imię Halina, w sieci występuję pod nikiem Inka-art. Rękodziełem zajmuję się od około sześciu lat. Upodobałam sobie techniki typowo plastyczne: decoupage, rysunek, trochę maluję, a od dwóch lat jestem czynną scraperką, ta technika w tej chwili przeważa biorąc pod uwagę ilość powstałych prac. Robię bardzo dużo kartek, są to wesołe i barwne, malutkie obrazki adresowane przeważnie do nastolatków i dzieci jak również prace o charakterze okolicznościowym.
Jeśli mielibyście ochotę zobaczyć jak wygląda moja twórczość, zapraszam serdecznie do galerii:
www.inka-art.neostrada.pl tu jest cały przekrój technik i stylów w których tworzę. Od niedawna prowadzę bloga : http://inka-art1.blogspot.com a także stronę na FB: https://www.facebook.com/inka.art.9/photos?source_ref=pb_friends_tl


Dzisiaj dostąpiłam  cudownego zaszczytu wcielenia się w rolę Gościnnej Projektantki Grudnia i zainspirowania Was do stworzenia ciekawych prac.
Temat jaki proponuję jest niezwykle przyjemny i czarujący.


KOBIETA

Od wieków fascynowała i pobudzała do działania, a  jej skomplikowana natura była inspiracją dla wielu artystów.
Piękna, delikatna, subtelna, zmienna, uparta, nieporadna, pewna siebie, władcza, zachwycająca..... bohaterka wspaniałych i wybitnych dzieł sztuki, muza dla malarzy, rzeźbiarzy, kompozytorów, projektantów.

Zachęcam Was do wykonania prac dedykowanych kobiecie, do samodzielnej, luźnej interpretacji tematu, myślę, że jest bardzo wymowny, inspirujący i pozwoli Wam na tworzenie w każdej technice i stylu.
Zapraszam serdecznie do wspólnej zabawy i przedstawiam kilka swoich propozycji:






Pozdrawiam
Inka-art"

Wyzwanie trwa do 26 grudnia.

Naszej Gościnnej Projektantce bardzo dziękujemy za prezentację, zapraszamy do odwiedzin jej strony i fanpagy.

 Z niecierpliwością czekamy na Wasze interpretacje Wyzwania, powodzenia!!!



7 komentarzy:

  1. Wspaniały temat! Z niecierpliwością czekam na zgłoszenia i piękne prace, jakie powstaną :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuję Holly, mam nadzieję że temat Cię zainspiruje :))), czekam z niecierpliwością na Twoją pracę !!!

      Usuń
  3. Ciekawe... jedno słowo a jaki szeroki temat... ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki był zamysł, chciałam aby każdy dobrze poczuł się w temacie i swobodnie mógł wyrazić własny punk widzenia, zapraszam serdecznie do zabawy :)))

      Usuń
  4. Ciekawy temat ...wszak kobieca natura bardzo ciekawą jest i nieodgadnioną :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ufff, zdążyłam w ostatniej chwili! wspaniały temat, myślę,że to z powodu świątecznej gorączki prac tak niewiele...

    OdpowiedzUsuń