środa, 21 grudnia 2016

Świąteczne inspiracje Szuflady.

Tuż przed najpiękniejszymi Świętami w roku...
migoczącymi choinkowymi światełkami...
pachnącymi świerkiem i piernikami...
mieniącymi się bielą śnieżnego puchu...


gdzie na każdym niemal kroku coś nas zachwyca...
wzrusza... inspiruje...


przedstawiamy...
nasze Świąteczne inspiracje.


Dorota







Beata




Diana 




Modrak





Honorata





A jeśli znajdziecie chwilkę to podlinkujecie nam swoje Świąteczne klimaty :)



Jesteśmy bardzo ciekawe Waszych inspiracji!




4 komentarze:

  1. Piękne inspiracje. Skrzaty skradły moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podobają ozdoby w kolorach szlachetnej szarości i bieli. Mikołaje są urocze. Podsyłam w linku kilka moich propozycji świątecznych:)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne swiąteczne prace. Ja również poczyniłam różności świąteczne....

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne inspiracje, czuć magię świąt :)

    OdpowiedzUsuń