niedziela, 12 lutego 2017

Lutowe Wyzwanie Gościnnej Projektantki

Witajcie, 

W lutym naszą gościnną projektantką jest Kasia Esme, a oto co ma do powiedzenia:

"Na wstępie chciałam serdecznie podziękować za zaproszenie do gościnnego projektowania. Jest mi niezmiernie miło z powodu tego wyróżnienia :) Tym bardziej, że jest to moje pierwsze gościnne projektowanie nie tylko na blogu Szuflada, ale jako takie.

Mam na imię Kasia, w sieci kryję się pod pseudonimem Esme.

Jestem szczęśliwą żoną oraz mamą 22 miesięcznej Oleńki. Od początku listopada prowadzę własną firmę, w której oferuję wykonane przeze mnie prace rękodzielnicze. Moimi pasjami, obok rękodzieła są: praca w ogrodzie, podróże, wycieczki rowerowe i wędrówki górskie. Od niedawna wyjazdy są trzyosobowe, rośnie mała wędrowniczka ;)

Twórczość plastyczna towarzyszy mi od dziecka. Zawsze lubiłam prace ręczne i starałam się otaczać ładnymi przedmiotami. Zawsze też robiłam jakiś drobny upominek, jeśli wręczałam komuś prezent (kartka, bilecik, czy po prostu ładne opakowanie - nie lubię gotowych torebek papierowych). "Na poważnie" rękodziełem zajmuję się od lutego 2014r. Tworzę głównie prace scrapbookingowe, decoupage i mixed media. Bardzo lubię mieszać techniki, sprawia mi to wiele frajdy. Jeśli chodzi o pracę z papierem, to najlepiej czuję się w kartkach, notesach, tagach i albumach. Bardzo lubię tworzyć pudełka, szkatułki i kuferki. Uwielbiam prace mediowe - od małych form, typu tag, po większe prace na podobraziach.

Od pewnego czasu próbuję też swoich sił w samodzielnym tworzeniu kwiatów: z papieru i pianki.

Moje prace można obejrzeć na blogu: http://esmescrap.blogspot.com/
A jeśli chcecie być na bieżąco z informacjami, konkursami i zwiastunami postów, to zapraszam do polubienia mojego fanpejdża : https://www.facebook.com/pracowniaesme/

Inspiracja:

Temat wyzwania, który proponuję to: "Kraina czarów".
Niekoniecznie ta z opowieści o Alicji. Może być jakakolwiek magiczna i tajemnicza kraina ;) Chciałabym Was przenieść tym wyzwaniem w świat baśni, magii i tajemniczości...

 

 Jako inspirację przygotowałam miniaturowy shadow-box, wykonany z pudełka po zapałkach. Motywem pracy jest Kapelusznik z "Alicji w krainie czarów". PS zauważcie, że pudełeczko lewituje ;)
Praca powstała w jeden wieczór i, szczerze powiedziawszy, nie pamiętam, kiedy ostatnio tak dobrze się bawiłam! Zresztą od pewnego czasu w ogóle bardzo mi odpowiadają niewielkie mediowe formy prac.

 

 

 

 Mam nadzieję, że Wy również będziecie mieć wiele radości i przyjemności w trakcie tworzenia prac na to wyzwanie.
Serdecznie zapraszam do wspólnej zabawy i życzę powodzenia!"

 

My ze swojej strony dziękujemy Kasi za temat wyzwania i przygotowanie inspiracji. Wszystkich serdecznie zapraszamy do wzięcia udziału w Wyzwaniu Gościnnej Projektantki, które potrwa do 26 lutego

 


 


10 komentarzy:

  1. Witam. Może ktoś mi pomoże. Nie widzę "żabki", mam jedynie informację: This InLinkz widget is not allowed in this website. You can still view the linkup here. Jak naciskam na here to odsyła mnie do strony głównej szuflady. Może znacie przyczynę? Dodam, że wcześniej nie miałam problemów i dodawałam linki do swoich prac. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są to zmiany wprowadzane niezależnie od nas, w wersji mobilnej strony taki komunikat się pojawia, ale przeglądając stronę w wersji na komputer pojawia się widget, który po kliknięciu odsyła do wszystkich zgłoszeń. Przeglądanie strony z komputera pozostało bez zmian.

      Usuń
  2. Niestety wyświetla mi tak zarówno z telefonu jak i komputera :(

    OdpowiedzUsuń
  3. :) super wyzwanie :) weno przybywają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny temat , daje szerokie pasmo możliwości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mnie to cieszy, bo taki był zamysł, aby temat dawał wiele możliwości :) Powodzenia!

      Usuń
  5. Poszło.. Ledwo zdążyłam, ale mam nadzieję, że się opłaci. :) Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Go Here w4p46w7o40 replica louis vuitton replica bags sydney m5u30x1f56 replica prada nylon bags check my reference c6x78w1n69 replica bags in london have a peek at this site a7f32n7c32 replica bags online replica nappy bags e0n21z5q85

    OdpowiedzUsuń