środa, 1 lutego 2017

Wyzwanie Luty

Witajcie!

No i jest już luty, który jest podobno najzimniejszym miesiącem w roku. Część z Was jest już po feriach inni dopiero je zaczynają.

 W tym toku zima już dała nam sporo śniegu i mrozu. Bajeczne, białe krajobrazy, które zapierają dech w piersiach niech będą inspiracją dla Waszych prac, ponieważ tematem naszego nowego wyzwania jest:
 "KRÓLOWA ŚNIEGU".



Z niecierpliwością czekamy na Wasze prace, w których przeważać mają zimne kolory (niebieski, biały z dodatkiem blado różowego, szarego, itp). Chcemy, aby Wasze prace mroziły nas swoim wyglądem. 


Oto nasze pomysły:

Manita

Stworzyła oszronioną dynię.


 Oraz broszkę w pięknych chłodnych kolorach.


Honorata

Inspiruje was kulą z haftem temari, która przypomina mroźne malunki na szybach.



Beata 

Zrobiła bransoletkę niczym z kryształków lodu.


Grejsi

Wykonała przepiękny "zmrożony" album na zdjęcia.





 Mobi Handmade

Ma dla was bielutką śnieżynkę.


Modrak

Przygotowała komplet w sam raz na zimowy spacer. 



Mytha

Zrobiła "zimny" wisior.


Licho Nie Śpi

 zrobiła kartkę shaker-box

 

 

Przed zgłoszeniem zapoznajcie się  z regulaminem naszych wyzwań.


Praca ma być nowa, przygotowana i zgłoszona tylko na nasze wyzwanie. 

Możecie zgłosić dowolną ilość prac, ale prosimy, aby zgłoszenia każdej były z osobnego wpisu. 



Na Wasze prace czekamy do 28 lutego.



 Nagrody jakie mamy dla Was:

bon o wartości 50 złotych oraz dwa 10% rabaty od Kadoro



bon o wartości 50 złotych od sklepu Art Fan


bon o wartości 50 złotych od sklepu Deku


bon o wartości 50 złotych od Pasart


oraz bon o wartości 40 złotych od Eko-deco



Dodatkowo najlepsze prace z koralikami mają możliwość publikacji  w magazynie Beading Polska




Serdecznie zapraszamy!





Edit: Ze względu na problemy systemu InLinkz prosimy wszystkich, którzy nie mogą dodać swojego zgłoszenia, aby zostawili w komentarzu link do postu w którym prezentują swoją pracę konkursową. 

28 komentarzy:

  1. a jak dodać pracę? bo post już jest a brakuje mi narzędzi :/

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne wyzwanie ! bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Od dawna "chodzi" mi pogłowie...mam nadzieję, że wyzwanie mnie zmobilizuje ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe wyzwanie :) I jakie super inspiracje! Temari normalnie wymiata:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne wyzwanie własnie się zglosiłam w swoim poście ,ale nie widzę jeszcze żabki.Czy mam jej szukać póżniej pod tym postem z wyzwaniem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żabka będzie dodana z opóźnieniem, prosimy zajrzeć za jakiś czas :-)

      Usuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne prace.Moim faworytem jest naszyjnik sutaszowy zgłoszony przez Karolinę.Wspaniały!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. <3 Ada Art&Craft dziękuję ślicznie <3 bardzo mi miło :) aż się zarumieniłam :) wszystkie prace są śliczne :)

      Usuń
  8. O kurcze, nie zaglądałam, wczoraj zaczęłam.. a tu widzę labek już jest... ;) A ja też labek... ech ... Wszystkie prace śliczne! I jak tu kontynuować swój pomysł? Ano, zaryzykuję! działam dalej a wszystkie autorki pow. prac serdecznie pozdrawiam - i Was Szufflada-Team, także :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam jak mogę podesłać pracę na konkurs?
    Pozdrawiam Mirosława

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam do zapoznania się z regulaminem naszych konkursów, znajdzie tam pani odpowiedzi na to i wiele innych pytań. W razie niejasności, problemów, proszę o kontakt na nasz adres email. Pomożemy na pewno:-)

      Usuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Podziwiam Wasze piękne prace ... uuufff będzie trudno ;) <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie prace są przepiękne. Aż dech zapierają. Nie mam swojego faworyta, bo nie umiem się zdecydować. Trzymam kciuki za wszystkich :D Dziekuję za miłe przyjęcie. Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Problemy z InLinkz także zamieszczam link do pracy. Mam nadzieję że zostanie zauważony :)
    https://stynkatworzy.blogspot.com/2017/02/47-niebieski-komplet.html

    OdpowiedzUsuń
  14. problem z dodaniem linku post http://artysto-tworz-nie-gadaj.blogspot.com/2017/02/wyzwanie-krolowa-sniegu_28.html pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. poprawiłam zgłoszenie z FB:
    https://www.facebook.com/pg/zaplatana.rekodzielo/photos/?tab=album&album_id=1243386812409740
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń