wtorek, 14 marca 2017

Wyzwanie Sarenki - Gościnnej Projektantki Szuflady w marcu


Witajcie

 Zachęcamy Was do udziału w marcowym Wyzwaniu Gościnnej Projektantki.

Oddaję głos Sarence :)


Witam, jest mi niezmiernie miło gościć w Szufladzie już po raz drugi :)

Mam na imię Sara, w blogosferze Sarenka ;)

Prowadzę dwa blogi 'Magic is everywhere' na którym znajdziecie całą moją rękodzielniczą twórczość od haftu krzyżykowego przez decoupage, scrapbooking po szycie i szydełkowanie oraz  drugi blog'Handmade by Sarenka' poświęcony w całości mojej jak na razie największej pasji czyli szydełkowaniu :) 


Tematem mojego wyzwania będzie 

'Leśna przygoda'


Interpretacja tematu dowolna, w pracach możecie zawrzeć leśne motywy, zainspirować się leśną kolorystyką. A może przedstawicie w rękodzielniczej odsłonie leśnych mieszkańców?

Możliwości jest naprawdę wiele dlatego serdecznie zapraszam do zabawy :). 

Jako, że to już moja druga wizyta w Szufladzie, postanowiłam przygotować dla zwycięscy drobny upominek, ale na razie nie zdradzę co to będzie ;) 

 

Oto kilka moich inspiracji: 






Prace na Wyzwanie możecie zgłaszać za pomocą inlinkz do 27 marca. 

Przed zgłoszeniem zapoznajcie się z regulaminem naszych konkursów.

Serdecznie zapraszamy!




9 komentarzy:

  1. Cześć Sara, interesujący i kreatywny temat zaproponowałaś a Twoje słodkie inspiracje zachwyciły mnie niesamowicie. Jestem zmotywowana do przygotowania pracy na Twoje wyzwanie. Przesyłam wiosenne pozdrowienia :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo i zapraszam serdecznie do zabawy :)
      Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  2. bardzo ciekawy temat, muszę poszukać inspiracji:)

    OdpowiedzUsuń
  3. I love this idea thinking about trying this, not sure where rules are posted? Or is it the general ones listed above? How long do we have to cheat?

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta leśna wróżka (czy bardziej elfka) jest wprost cudowna!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Uff! W ostatniej chwili zdążyłam się zgłosić, ale bardzo podoba mi się temat wyzwania! :) Pozdrawiam ciepło i życzę wszystkim powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  6. a fantastic read replica bags australia hop over to this website replica bags joy Hermes Dolabuy 7a replica bags wholesale

    OdpowiedzUsuń