poniedziałek, 3 kwietnia 2017

Szuflada inspiruje na... Wielkanoc

Witajcie! 

Kwiecień przywitał nas drobnymi, zielonym listkami i coraz większą ilością wiosennych kwiatów. Już niebawem obchodzić będziemy te wyjątkowe, wiosenne święta, które symbolizują nam odrodzenie.

 Przygotowujemy i ozdabiamy na ten czas nasze domy, wysyłamy bliskim kartki. 


My też już wstępne przygotowania poczyniłyśmy...okna jeszcze trzeba umyć ;-)


Ale mamy już jajeczka:







kurki,






i całe mnóstwo zajęcy i królików









Tak Wielkanocne klimaty prezentują się w naszych domach.


A jak jest u Was?


Jesteśmy bardzo ciekawe!


Jeśli więc macie ochotę podzielić się z nami swoimi Wielkanocnymi inspiracjami to linkujcie! 
Nie jest to konkurs, możecie dodawać każdą Wielkanocną pracę którą przygotowaliście w tym roku. 






11 komentarzy:

  1. Piękne Wasze inspiracje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam pytanie. Ile można dodać swoich prac?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma limitu, to tylko zabawa :-)

      Usuń
    2. Mnie wciąż
      wychodzi komunikat, ze mój link już udostępniony i dalej nie puszcza :(

      Usuń
    3. Podlinkowany jest cały fanpage, nie konkretny wpis, stąd taki komunikat. Proszę kliknąć w datę postu i ten link wkleić w zgłoszeniu :-)

      Usuń
    4. Ok. Już wiem, dziękuję :}

      Usuń
  3. haha :) te okna ;) dawniej pucowałam co tydzień :P teraz jak mi sił starcza :) a jajeczka już różne różniste mamy :) a jakże ;) i inne wiosenne stworzonka i prawdziwie wiosną buzującą przyrodę :) Kurki cudowne :) radosnych przygotowań :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałabym pokazać moje wielkanocne dekoracje ale nie mogę otworzyć linka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bezpośredni link do inlinkz: http://www.inlinkz.com/new/view.php?id=707491

      Usuń
  5. Чудові святкові роботи!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne i inspirujące prace! Z ochotą dołączam sie do zabawy:)

    OdpowiedzUsuń