środa, 26 kwietnia 2017

Testuj z Szufladą i Magiczną Kartką!

Z ogromną przyjemnością zapraszamy na pierwsze w Szufladzie scrapowe testowanie!


W zabawie tej towarzyszyć nam będzie sklep Magiczna Kartka



który przekazał nam do testowania 5 egzemplarzy swojej najnowszej kolekcji "Kwitnące Poranki".



Dokładniej całą kolekcję można obejrzeć na sklepowym blogu, wystarczy kliknąć w banerek powyżej.


Najnowszą kolekcję Magicznej Kartki wyślemy pięciu wybranym czytelniczkom Szuflady, które w komentarzu pod tym postem wyrażą chęć stworzenia i zaprezentowania prac wykonanych z tych pięknych papierów.


Prace opublikujemy na naszym blogu, a osoby testujące otrzymają baner "Testuję z Szufladą" jako uczestniczki akcji.

Na Wasze zgłoszenia czekamy do 3 maja.


Po tym terminie opublikujemy w Szufladzie listę osób wybranych do testowania.



Sponsorowi serdecznie dziękujemy za fantastyczne materiały!

A teraz czas na Was!

Zdradźcie nam swoje pomysły na Kwitnące Poranki!



28 komentarzy:

  1. o jaaaa, bardzo bym chciała zostać TESTEREM ;-D Karteczki kocham najbardziej...Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie wykonam prace z nowej kolekcji papierów Magicznej kartki. To jedna z firm, której papiery zawsze muszę mieć pod ręką, linia "poranna kawa" i "skarby czasu" są często przeze mnie używane do prac męskich, a seria komunia to właściwie jedyne na jakich pracuję przy komunijnych albumach... Nowości jeszcze nie widziałam, planuje je kupić dopiero na combrze, bo na zdjęciach prezentują się cudownie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ach! Oczywiście z wielką chęcią zostałabym testerką :) Lubię pracować z papierami z Magicznej Kartki! :) Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super!! Zgłaszam się jak bardzo chętna!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna kolekcja :) zgłaszam się do testów

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam. Chętnie zostałabym testerką, ale nie wiem czy się kwalifikuję bo robię karteczki z hafcikami. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A pomysły to koniecznie imieninowe i urodzinowe z haftowanymi kwiatkami, dziecięce z postaciami, na Dzień Matki, rocznicę ślubu z pięknym serduchem i może jeszcze wielkanocne, bo widzę tam taki papier:)

      Usuń
  7. Zgłaszam się do testowania tych pięknych magicznych papierów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne papiery. Z chęcią je przetestuje www.ewkaka19.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne papierki to czemu nie spróbować ?

    OdpowiedzUsuń
  10. Ustawiam się w kolejce i ja, kocham papiery Magicznej Kartki, kocham scrapbooking, kocham wyzwania, testerką zostanę z wielką przyjemnością, na papierowe prace mam zawsze głowę pełną pomysłów, jestem pasjonatką kartkowania, wykonuję albumy, czekoladowniki, notesy, ozdabiam pudełka, robię tagi i zawieszki i masę innych niestandardowych projektów. Bardzo chętnie spróbuję szczęścia - to przepiękna kolekcja w kolorkach, w których czuję bluesa :-))) Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje pomysły to przede wszystkim prace dla dzieciaczków, bo to piękna, pastelowa i delikatna kolekcja, urodzinowe - dla nastolatek, albumiki na chrzty, prace ślubne i komunijne, z okazji Dnia Matki - z delikatnymi, ręcznie robionymi kwiatami, słodziutkie exploding boxy i również wszelkiego rodzaju zawieszki, tagi, prace iście wiosenne, bo dużo wiosny zawierają te piękne wzory. Moje papierowe prace to małe obrazki, dużo się na nich dzieje, pomysłów już mam całą masę a podczas pracy z tą uroczą kolekcją na pewno powstanie ich jeszcze więcej :-)))

      Usuń
  11. Chętnie wzięłabym udział w testowaniu;) Papiery piękne;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Z przyjemnością spróbuję swoich sił. Nie jestem zawodowcem ale amatorką z głową pełną pomysłów na kartki, albumy, exploding boxy, czekoladowniki....a może i jeszcze coś innego co przyjdzie do głowy w trakcie tworzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Może i ja ustawię się w tej zacnej kolejce po takie cudowności! Byłoby wielką przyjemnością przetestować te zestawy, najchętniej w doborowym towarzystwie koleżanek scraperek, przy pysznej kawie i "dietetycznym" ciachu!z tak pięknymi papierami i burzą mózgu mogłyby powstać cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Tych pięknych papierów Magicznej Kartki jeszcze nie mam, a chętnie bym je pocięła, więc ustawiam się w kolejce chętnych :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Witam :) ja nie do kolejki (zbyt świeżak ;) ze mnie ) ale skorzystam z możliwości przekazania pozdrowień Magicznej Kartce za przyjazny kontakt :) dołączam pozdrowienia dla Dt :) i scraperek, na których mogę się wzorować :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Z ogromną przyjemnością "przetestuję" papiery z kolekcji Kwitnące Poranki! W głowie aż roi mi się od pomysłów na kwieciste prace w magicznych, wiosennych kolorach :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo chętnie potnę te śliczne papierki i stworzę z nich fajne prace, okazji co niemiara się mi teraz szykuje, imieniny, dzień matki - chętnie przy nich się zrelaksuję i odpocznę tym samym od domowych obowiązków :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja chetnie spróbuje, choc w scrapowaniu dopiero stawiam pierwsze kroki... Acha: I nie mieszkam w Polsce.

    OdpowiedzUsuń
  19. Rany, uświadomiłam sobie, że strasznie dawno nie robiłam nic z papierów MK. Fajnie byłoby do nich powrócić. Szczególnie, że jak patrzę na tą kolekcję to widzę i radosny album i może nawet i wiosenny exploding box :-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. śliczności :) już je widzę jako oprawa do zakładek dziecięcych, jako bazy karteczek urodzinowych dla milusińskich, jako baza okładek :) chętnie bym je przetestowała :)

    OdpowiedzUsuń
  21. chętnie przetestowałabym tą kolekcję..... mimo że znam Magiczną Kartkę od początków jej działania, to tej kolekcji nie kupowałam.
    A pomysłów, oczywiści nie zdradzę, bo nie było by niespodzianki

    OdpowiedzUsuń
  22. Gdzież mi tam do innych scraperek, ale nie ukrywam, że z miłą chęcią wypróbowałabym te papierki, bo są cudne i już mam na nie nawet pomysły. Więc z taką pewną nieśmiałością ale też ustawiam się w kolejkę żeby zostać testerką papierów Magicznej Kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękna kolekcja! Zgłaszam się do testów.

    OdpowiedzUsuń
  24. Na papierach "Magicznej Kartki" słońce i radość, kolekcja to powiew świeżości. Idealna do wykorzystania na karteczkach, na letnie uroczystości. Gdybym miała okazję do ich testowania na pewno powstanie kartka na urodziny córki. Wstyd przyznawać publicznie, ale nigdy nie zrobiłam dla niej kartki :-(

    OdpowiedzUsuń
  25. I ja chętnie przetestuję te papierki... zrobię z nich albumy.

    OdpowiedzUsuń
  26. Takiego testowania nie mogłabym przegapić :) Zgłaszam się ! Chętnie bym zrobiła jakieś fajne LO :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń