sobota, 10 czerwca 2017

Czerwcowe Wyzwanie Gościnnej Projektantki

Witajcie 

Nasza Gościnna Projektantka - Natalia F przygotowała dla Was temat czerwcowego wyzwania.

Witajcie:)
"Przede wszystkim chciałabym bardzo podziękować za to wspaniałe wyróżnienie i możliwość zastania Gościnną Projektantką w Szufladzie.

Moja przygoda z rękodziełem zaczęła się 4 lata temu. Wtedy poznałam papierową wiklinę. Później założyłam bloga http://zaczarowanypapier.blogspot.com/ To było najlepsze co mogłam zrobić, gdyż dzięki blogowi poznałam wiele wspaniałych osób i nowe techniki. Obecnie rzadko zajmuję się papierową wikliną, a jej miejsce zajęło szydełko, haft krzyżykowy i kartki okolicznościowe. Staram się łączyć krzyżyki z kartkami. Cały czas poznaję nowe techniki i staram się je wykorzystywać w swoich pracach :)

Niedawno znalazłam informację, że w czerwcu obchodzony jest „Dzień Leśnika i Drzewiarza”. Ja uwielbiam spacery po lesie, o każdej porze roku. Dlatego tematem mojego wyzwania jest:

Spacer po lesie
 

Czyli wszystko, co możemy znaleźć w lesie: drzewa, zwierzęta, grzyby, rośliny. Można również wykorzystać kolory lasu, czyli zieleń i brąz. Mam nadzieję, że mój temat Wam się spodoba i znajdą się chętne osoby do udziału w wyzwaniu :). I jeszcze kila moich inspiracji dla Was
 






Zapraszam 

Natalia"

My również zachęcamy do udziały w konkursie. 

Pamiętajcie, aby przed zgłoszeniem pracy do wyzwania zapoznać się z regulaminem. Do Wyzwania Gościnnej Projektantki obowiązują te same wytyczne co do "Wyzwania Szuflady". 

Prace można zgłaszać do 26 czerwca.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz