poniedziałek, 11 września 2017

Wyzwanie Gościnnej Projektantki

Witajcie. 

Dzisiaj "głos" oddajemy naszej Gościnnej Projektantce, którą we wrześniu została TakaYa.

 Oto co nam napisała: 

Cześć!
No nie powiem! Zaskoczyło mnie wyróżnienie jakim Ekipa Szuflady zechciała mnie obdarować. Dziękuję pięknie i cieszę się, że  mogę gościć u Was we wrześniu.
Z zawodu jestem tłumaczką, a dawniej pracowałam jako lektor i nauczyciel. Te skąd innąd ciekawe zajęcia nie dawały mi jednak nigdy takiej satysfakcji w życiu jak dać może twórcze działanie za pomącą własnych rąk.
 Od kilkunastu lat jednak realizuję swoje pasje. Zaczęłam od Vedic Art, zostałam nauczycielem tej metody i potem przez jakiś czas malowałam. Miałam okres zakochania się w technice decoupage’u – efektem tego jest nieco decoupage’owej biżuterii a z większych rzeczy: trzy szafki J  Po nim nastąpił czas kamieni i minerałów. czyli biżuteriawykonywana wg. własnych pomysłów. Wiele osób zaczyna od tzw. składaków i w moim przypadku było podobnie.
Od około półtora roku najbardziej zajmuje mnie beading. Uwielbiam pracować z kolorami – zarówno w obrazach, jak i w pracach biżuteryjnych, to one wraz z wybranym minerałem tworzą całość pełną energii.
Temat, który chcę zaproponować dzisiaj wiąże się z pasja, energią, ruchem! Kilka dni temu uświadomiłam sobie, iż od dawna nie tańczyłam, i postanowiłam to zmienić!
Zatem zatańczcie ze swoimi przyborami i materiałami rękodzielniczymi i pokażcie proszę: 

TANGO



Kolorystyka prac to mocne nasycone czerwienie, kolory płomieni ognia, czerń, srebro. Postarajcie się, a by prace zawierały/pokazywały ruch!








Powodzenia i miłej zabawy Wam życzę
i… do dzieła!

Dziękujemy naszej Gościnnej Projektantce za wybór świetnego tematu i piękne inspiracje. 

Przed zgłoszeniem prosimy wszystkich o zapoznanie się z naszym regulaminem. Prace można zgłaszać do dnia 26 września. Zapraszamy i życzymy powodzenia.


3 komentarze:

  1. Dołączyłam i ja... Temat idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzadko zdarza mi się brać udział w wyzwaniach, konkursach itp.
    Obok takiego tematu nie mogłam jednak przejść obojętnie :)

    OdpowiedzUsuń