czwartek, 12 października 2017

Wyzwanie Gościnnej Projektantki w październiku

Witajcie

Dzisiaj "głos" oddajemy naszej Gościnnej Projektantce, 

którą w październiku została Inka-art.

Parę słów od Halinki: 

"Witam Was cieplutko!

Na wstępie chciałam bardzo serdecznie podziękować Szufladzie za ponowną gościnę i  drugą już szansę wcielenia się w rolę Gościnnej Projektantki.
Pozwólcie, że króciutko się Wam przedstawię, mam na imię Halina, w sieci znajdziecie mnie pod nickiem Inka-art.
Rękodzieło to moje drugie życie - tworzę w różnych technikach ale najbardziej mi bliskie i moje ulubione to niezmiennie scrapbooking i decoupage. Tworzę całym sercem i duszą, kocham to co robię i  lubię, kiedy moje małe "tworki " sprawiają przyjemność innym :-)
Jeśli chcielibyście lepiej poznać mnie i moje rękodzieło - zapraszam serdecznie na bloga: http://inka-art1.blogspot.com/
a także stronę na FB: https://www.facebook.com/inka.art.9

Mam nadzieję że temat, jaki dzisiaj zaproponuję będzie dla Was przyjemny i inspirujący:
 KOCHAMY KOTY

Bo jak tu nie kochać tych cudownych czworonogów, przytulasków, inteligentnych, wdzięcznych i pełnych uroku  kociaków :-)
Przecież ..."Każdy kot to czarodziej, w którego głowie dzieje się więcej, niż możemy sobie wyobrazić"...

A teraz włączcie, proszę, własną wyobraźnię i stwórzcie piękne prace inspirowane "kocim" wyzwaniem.
Zapraszam wszystkich serdecznie do wspólnej zabawy, bez ograniczeń i narzuconych reguł ( oprócz tych Regulaminowych) - tworzenie ma być czystą przyjemnością i wspaniałą zabawą.

Oto garść moich inspiracji dla Was:









Bawcie się dobrze.

Pozdrawiam,
Inka"

Dziękujemy naszej Gościnnej Projektantce za przygotowanie tego wyzwania i piękne inspiracje dla Was. 

Przed zgłoszeniem prosimy wszystkich o zapoznanie się z naszym regulaminem. Prace można zgłaszać do dnia 26 października. Zapraszamy i życzymy powodzenia.

 

 


9 komentarzy:

  1. Powodzenia życzę wszystkim Kociarom ☺

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem kociarą, uwielbiam koty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asiu, bardzo się ciesze - więc to wyzwanie jest właśnie dla Ciebie - zapraszam serdecznie do udziału:-)))

      Usuń
    2. qrczaki, nie zdążyłam :( byłam pewna, że to wyzwanie do końca października a tu taki zonk...

      Usuń
  3. Ale mi się udało wstrzelić w temat! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście - razem nam się udało - dziękuję ślicznie za Twój udział :-) Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  4. no to pięknie ! nie mogę opuścić tego wyzwania :)jestem kociarą w 300 % :) 3 futra w domu zobowiązują :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to pięknie Bibi Blue - trzy futra to rzeczywiście miłość na 300 %. Zapraszam Cię z wielką przyjemnością i czekam na Twoje kocie prace - Czy będą trzy? :-)))

      Usuń
    2. jeden będzie :) jeden już był , a za trzeciego zabiorę się za jakiś czas :)

      Usuń