niedziela, 12 listopada 2017

Wyzwanie Ma Bi

Oto autoprezentacja i wyzwanie naszej listopadowej Gościnnej Projektantki Ma Bi


"Dzień dobry. 
To ja: Ma Bi, a właściwie Żyrafa... Zanim napiszę kilka słów o sobie, to...! Dziękuję, że w tym miesiącu to ja zostałam wyróżniona i zostałam Gościnną Projektantką!! Cieszę się jak wariat blaszką ;) Ha, ha! A teraz spokojnie i poważniej: jestem autorką bloga "Z szafy od Żyrafy" (zszafyodzyrafy.blogspot.com) i jestem człowiek - orkiestra ;). No może nie do końca - nie wszystkie techniki umiem, nawet większości nie próbowałam ;), ale robię kartki okolicznościowe - po swojemu. Szyję ręcznie i na maszynie - jak umiem. I dziergam na szydełku tylko to, co najprostsze - na tyle mi pozwala moja cierpliwość ;). A przede wszystkim lubię robić to, co lubię ;).

Chciałam dziś zaprosić Was do kreatywnej zabawy. Zapewne w grudniu będzie bardziej świąteczny klimat, ale już teraz wszyscy powoli przymierzamy się do świątecznych dekoracji, drobiazgów, detali... Chciałam Wam zaproponować, żebyście stworzyły(li) coś w NOWYM KOLORZE! Sama dopiero idę w tym kierunku, ale szukając inspiracji dla Was znalazłam wśród swoich świątecznych drobiazgów coś niebieskiego, coś szarego, coś z czarnym, coś z miętowym... A w tym roku stworzyłam coś z brązowym. Tak więc ogłaszam temat: ŚWIĘTA Z NOWYM KOLOREM



Warunki? Te z Regulaminu + niech czerwony, zielony, biały, złoty i srebrny - najbardziej podstawowe świąteczne kolory - będą tylko dodatkiem do NOWEGO dowolnego KOLORU :) 


Pozdrawiam i czekam z niecierpliwością na Wasze kreatywności ;)"








A więc twórzcie świątecznie, ale niestandardowo!

Na Wasze prace czekamy do 26 listopada.


Zapraszamy!



4 komentarze:

  1. bardzo fajny temat, przymierzam się właśnie do stroika w nietypowym- nie zdradzę jeszcze jakim kolorze:) Tylko, do kiedy będzie można zgłaszać prace??

    OdpowiedzUsuń
  2. Słuszna uwaga,już uzupełniam post.

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałabym zgłosić prace na wyzwanie, mam problem z "żabką". Pozdrawiam serdecznie i dziękuję. To link do posta
    https://papierowe-cudenka.blogspot.com/2017/11/swieta-z-nowym-kolorem.html

    OdpowiedzUsuń