wtorek, 12 grudnia 2017

Wyzwanie Gościnnej Projektantki Grudnia

Witajcie

Dziś naszego bloga "oddajemy" Gościnnej Projektantce, którą w grudniu jest Truskawkowa Mama.
Oto co ma wam do napisania:
Witam!Jest mi bardzo miło, że zostałam Gościnną Projektantką Szuflady.Mam na imię Ilona. Jestem mamą dwóch cudownych córek. To właśnie one inspirują mnie do tworzenia wielu prac.Od zawsze drzemie we mnie dusza artystki, która budzi się raz na jakiś czas, żeby stworzyć coś nowego. Zdarza mi się rysować, malować, pracować z masą solną, gipsem. W moim życiu miałam okazję robić zaproszenia ślubne, biżuterię, ozdoby choinkowe, malowałam ręcznie ramki na zdjęcia i szkatułki, wykonywałam wiązanki ślubne. Od 3 lat moją największą pasją jest szycie. Z połączenia roli mamy i moich zainteresowań powstał pomysł na własnoręcznie wykonywane zabawki i dekoracje.
Prowadzę blog truskawkowamama.blogspot.com. Prezentuję tam kawałek mojego świata.Tworząc swoje prace, wkładam w nie całe serce. Realizuję swoje pomysły. Robię to co kocham i przy okazji wyciszam się i odpoczywam. 
Temat mojego wyzwania to
DZIECKO - ŚWIĄTECZNY PREZENT LUB DEKORACJA.




Tworzymy więc prace, które mogą posłużyć za świąteczny prezent dla dziecka lub dekorację świąteczną do dziecięcego pokoju.Prace mogą być wykonane w dowolnej technice i kolorystyce.









Zapraszam wszystkich do wspólnej zabawy.


Dziękujemy naszej Gościnnej Projektantce za wspaniały temat wyzwania i piękne inspiracje.
Mamy nadzieję, że na naszym blogu zrobi się jeszcze bardziej kolorowo.
Przed zgłoszeniem prosimy wszystkich do zapoznania się z naszym regulaminem.


Prace można zgłaszać do 26 grudnia.
Zapraszamy i życzymy powodzenia!






2 komentarze:

  1. Bardzo ciekawy temat wezwania. Zabawki wyglądają cudownie.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale piękne,zwłaszcza krasnale

    OdpowiedzUsuń