piątek, 1 grudnia 2017

Wyzwanie grudniowe

 Witajcie 

Tak to już grudzień, zaczęło robić się zimno i biało za oknem. Niebawem magiczne Święta, zapewne wiele z Was przygotowuje różne dekoracje. 

Tym razem zachęcamy Was do przygotowania anielskich prac. 

Niech zainspirują Was biel, lekkość, motyw skrzydeł, piór i temu podobne, niech będzie magicznie i świątecznie, a przede wszystkim anielsko.



Praca ma być nowa, przygotowana i zgłoszona tylko na nasze wyzwanie.

Post zgłoszeniowy musi zawierać baner wyzwania i link do strony z wyzwaniem. 

Prace nie spełniające wymogów nie będą brane pod uwagę przy wyborze najlepszych. Koniecznie przeczytajcie regulamin naszych konkursów.

Na zgłoszenia czekamy do 31 grudnia.


A oto nasze inspiracje:

Manita


Szymka



Mobi handmade



Beata




Diana 


Mytha



Honorata


Modrak

Nagrody jakie mamy dla Was:


bon o wartości 50 złotych oraz dwa 10% rabaty od Kadoro



bon o wartości 50 złotych od sklepu Art Fan


bon o wartości 50 złotych od sklepu Deku


bon o wartości 50 złotych od Pasart


oraz bon o wartości 40 złotych od Eko-deco



bon 40 złotych od sklepu Świat Haftu



Dodatkowo najlepsze prace z koralikami mają możliwość publikacji  w magazynie Beading Polska




Serdecznie zapraszamy!


9 komentarzy:

  1. Pospieszyłam się nieco, bo mój ostatni post był bardzo anielski ...
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne prace, aż mi sie też chce coś wymyslić w tym temacie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie wiem, jak to jest, że zawsze biorę udział w wyzwaniu co dwa miesiące. Jakoś nianiołki to akurat zupełnie do mnie nie przemawiają :D Tym bardziej, powodzenia wszystkim!! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam pomysła na aniołki, bo lubię anielski temat.Postaram się coś wymyślić i zmaterializować.

    OdpowiedzUsuń
  5. Praca już jest, czekam tylko na chwilę wolnego żeby zrobić zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe wyzwanie, anielskie barwy to moje ulubione :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ tu pięknie i anielsko się zrobiło :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem tu od niedawna i jeszcze się dobrze nie orientuję w zwyczajach ;)
    Gdzie można znaleźć wyniki konkursów ogłaszanych na blogu?
    Z góry dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam cieplutko w te mroźne dni!

    OdpowiedzUsuń