sobota, 17 marca 2018

Wyzwanie Gościnnej Projektantki

Witam Was cieplutko :)

Na początku chciałam bardzo bardzo podziękować Wam za to wyróżnienie :) Bycie Gościnną Projektantką to dla mnie niesamowicie przyjemna przygoda :)

Cieszę się jak dziecko :)

Jestem Kamila a blog mój to Kufer inspiracji.

Rękodzieło towarzyszy mi praktycznie od dziecka. Jako młoda dziewczyna pod okiem babci uczyłam się szyć, robić na szydełku i drutach, później pojawiła się też biżuteria. Od pięciu lat nie rozstaję się z rękodziełem ani na krok. Z przyczyn ode mnie nie zależnych musiałam zrezygnować z pracy i aby nie zwariować zaprzyjaźniłam się z nim już na dobre :) Jestem samoukiem i metodą prób i błędów nauczyłam się makramy i decoupage :) A z biegiem czasu pojawiła się też pasja jak ja to mówię "drugiego życia". Uwielbiam przerabiać stare niepotrzebne przedmioty tzn dawać im właśnie to drugie życie :) Stosuję do tego różne techniki. 


A mój pomysł na wyzwanie to

"Sznurek i różne jego zastosowanie"



A oto moje inspiracje do wyzwania:


Butelka z wykorzystaniem sznurka.


Sznurek jest też na wieczku szkatułki.

Podkładki ze sznurka na szydełku.

Makrama ze sznurka bawełnianego.

Stare opakowanie po napoju alkoholowym przerobione na świecznik i sznurek jako rączka.



Stare krzesełko ze złomu z nowym siedziskiem ze sznurka.


Butelka i znów elementy sznurka.

Słoik, który robi za wazon opleciony sznurkiem.


Jajo styropianowe ze sznurkiem i koronką.


Butelki oplecione sznurkiem.


 

Pozdrawiam Was serdecznie

Kamila 


Ze swojej strony życzymy wszystkim twórczego zapału. Na Wasze prace czekamy do 31 marca 2018 r.





6 komentarzy:

  1. Fajne. Ciekawe i twórcze ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietne prace i ciekawe wyzwanie, mam jedno pytanko , poniewaz mieszkam w hiszpani i wasz link jest zablokowany dla mnie? nie moge brac udzuialu w waszycgh wyzwaniach,jesli to nie problem prosze o odpowiedz, z gory dziekuje i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W przypadku gdy jest problem z dodaniem zgłoszenia, wystarczy w komentarzu wkleić link do miejsca gdzie opublikowana jest praca, my zrobimy zgłoszenie, gorąco namawiam do zapoznania się z regulaminem konkursów :-)

      Usuń
  3. super inspiracje, ale WOW!! - krzesło wymiata!

    OdpowiedzUsuń