niedziela, 20 maja 2018

Majowe wyzwanie Otwórz Szufladę

Witajcie!

Mamy już piękny miesiąc jakim jest maj, pewnie część z Was korzysta z ładnej pogody, ale mamy nadzieję, że nie zapominacie o tworzeniu. W maju zachęcamy byście otworzyli Wasze rękodzielnicze szuflady i wyjęli z nich chwosty.  

 

Z niecierpliwością czekamy na Wasze prace z chwostami do 19 czerwca.

Pamiętajcie, aby przed zgłoszeniem zapoznać się z Regulaminem naszych konkursów, jest dostępny w zakładce.

A oto jak nasz zespół poradził sobie z tym wyzwaniem. 

Manita - przygotowała oryginalną zakładkę

Mobi handmade - zrobiła śliczne kolczyki

oraz piękną torebkę

Szymka- stworzyła nietuzinkową broszkę

Beata - wykonała zielone kolczyki

Dorota- uszyła piękną torbę

Modrak - wyczarowała niezwykły wisior

 

Diana - ja wyhaftowałam igielnik

 

Licho Nie Śpi- udekorowała chwost od sznura do zasłon.

 



Honorata uszyła biscornu z chwościkami


Jak zawsze mamy dla Was nagrody:

Bon o wartości 50 zł oraz dwa 15% rabaty od Elemenciki.pl.


Nagroda rzeczowa od sklepu Pasart.


Rabat zakupowy 10% od Kadoro.


Zanim zgłosicie pracę zapoznajcie się z regulaminem.

Od stycznia jest w nim zmiana dotycząca możliwości zgłaszania prac biorących udział w naszych wyzwaniach do innych konkursów.

Zapraszamy!

 
   
   

7 komentarzy:

  1. Piękne przykładowe prace. Ja chwosty zrobiłam zaledwie kilka w swoim życiu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie ostatnio ciągle chwosty, już miałam z nimi skończyć, a tu takie wyzwanie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Inspiracje są świetne! Lubię chwosty :). Powodzenia!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdzie dokładnie powinna znaleźć się informacja, że praca np. częściowo wykonana wg tutorialu? Wystarczy, że na moim profilu fb?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. najlepiej w poście, w którym prezentujemy pracę

      Usuń