wtorek, 12 czerwca 2018

Wyzwanie Gościnnej Projektantki w czerwcu

Witajcie!
Z wielką przyjemnością oddajemy głos naszej gościnnej projektantce, którą w tym miesiącu jest Violetta Krygier.
Oto co ma wam do przekazania:


Moją propozycją wyzwania w czerwcu 2018 jest ... monokolorystycznie: BŁĘKIT... 


O mnie..
Kocham moje hobby: beading, i kocham wyzwania :)
Mam znak jakości Poland Handmade w tej kategorii.
Wszystko co robię staram się by było estetyczne i do założenia od zaraz. Czasem tylko zaszaleję z formą. Bardzo zwracam uwagę na wygląd "plecków" moich (i innych ;) ) prac. Kocham wszystkie kolory :D biżuterii. Pozdrawiam Wszystkich serdecznie 
Violetta VK





Czekamy na wasze prace! Kolor niebieski jest bardzo popularny i lubiany więc liczymy, że nas nie zawiedziecie.
Na prace czekamy do 28 czerwca!
Miłego tworzenia!!!





5 komentarzy:

  1. Чудова робота! Витвір мистецтва!

    OdpowiedzUsuń
  2. A właśnie wczoraj skończyłam kończyć kartkę, która tu pasuje już ją wstawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Absolutnie wspaniały wisior, genialny. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale piękny naszyjnik! Podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wyzwanie, właśnie skończyłam karteczkę i dołączam link :)
    Naszyjnik cuuudo...

    OdpowiedzUsuń