sobota, 23 czerwca 2018

Zapraszamy do testowania z Szufladą i Pasartem

Witajcie 

Zapraszamy wszystkie chętne osoby do kolejnej edycji testowania przydasi od sponsora naszych wyzwań sklepu Pasart


Mamy przygotowane  5 letnich zestawów z nowymi koralikami TOHO Hybrid. 

Jeśli macie pomysł na wykorzystanie któregoś z zestawów, zostawcie w komentarzu numer zestawu jaki podoba Wam się najbardziej oraz krótki opis co chciałybyście przygotować, mile widziane różne techniki rękodzielnicze. Jeśli nie macie bloga, a jedynie fanpage, zostawcie nam link, bardzo chętnie zajrzymy do Was.

 Na Wasze zgłoszenia czekamy do końca czerwca. Następnie wybierzemy pięć osób, które otrzymają wybrany przez siebie zestaw. Czas jaki będziecie mieć na przygotowanie prac to około miesiąc.

Gotowi na testowanie?! 


Zestaw 1

Koraliki TOHO™ w rozmiarze 8/0, chwost z nici wiskozowych 85mm,  zawieszka filigranowa ze stali chirurgicznej, rzemień naturalny, zapięcie magnetyczne ze stali chirurgicznej


Zestaw 2

Koraliki TOHO™ w rozmiarze 8/0, chwost z nici wiskozowych 85mm,  zawieszka filigranowa ze stali chirurgicznej, rzemień naturalny, zapięcie magnetyczne ze stali chirurgicznej


Zestaw 3

Koraliki TOHO™ w rozmiarze 8/0, chwost z nici wiskozowych 85mm,  zawieszka filigranowa ze stali chirurgicznej, rzemień naturalny, zapięcie magnetyczne ze stali chirurgicznej


Zestaw 4

Koraliki TOHO™ w rozmiarze 11/0, chwost z nici wiskozowych 85mm,  zawieszka filigranowa ze stali chirurgicznej, rzemień naturalny, zapięcie magnetyczne ze stali chirurgicznej


Zestaw 5

Koraliki TOHO™ w rozmiarze 11/0, chwost z nici wiskozowych 85mm,  zawieszka filigranowa ze stali chirurgicznej, rzemień naturalny, zapięcie magnetyczne ze stali chirurgicznej


Gorąco zapraszamy!!!

26 komentarzy:

  1. Chętnie przetestuję zestaw 1. najbardziej energetyczny ze wszystkich i najbardziej w moim stylu:) Zrobię piękny wisiorek, wykorzystam cudny kaboszon, który mam w szufladzie, w kolorze głębokiej zieleni. Obszyję koralikami, doczepię chwost. mam pomysł, by zawieszka stanowiła górny element wisiorka. Będzie cudnie:) Zapraszam na fb https://www.facebook.com/ecleik

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmm, ja - jak to ja, pewnie bym coś wyhaftowała. Ale tym razem nieco bym się zabawiła i z wykorzystaniem zawieszki, spróbowała stworzenia ozdoby na kostkę. Myślę, że na chwościk też znalazłoby się miejsce :). Z zestawem nr 2, bo jakoś od razu wpadł mi w oko.
    https://avenoth.wordpress.com/
    https://www.facebook.com/avenoth/

    OdpowiedzUsuń
  3. Już widzę wisior z chwostem wyszyty koralikami, zawieszony na sznurku.
    Lubię pracować z koralikami toho 11/0 więc zgłaszam się na zestaw 4.
    http://sosnowygaik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Usunęłam swój komentarz z powodu pomyłki, a edytować nie można :(
      Piękny wisior w kolorach niebieskich by mi się marzył, czyli z zestawu nr 4. Może wreszcie wrócę do haftu koralikowego albo wykorzystam koraliki i dodatki w tradycyjnym hafcie. Miałam dłuższą przerwę, ale pomysłów mnóstwo :)
      Pozdrawiam serdecznie.
      https://terenias.blogspot.com

      Usuń
  5. A ja lubię komplety więc do wisiorka zrobiłabym kolczyki. Kusi mnie zestaw nr 5 przez zestawienie kolorków :)
    www.plonacemotyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. W oko wpadły mi dwa komplety, zestaw 4-wspaniałe niebieskości i zestaw 3-ukochane fiolety. Z zestawu 4: zawieszkę filigranową delikatnie oplotłabym niebieską muliną i zawiesiła na rzemieniu z zestawu, oplecionego delikatnie toho. Z samych toho z przyjemnością zrobiłabym bransoletkę do kompletu, najchętniej metodą chenille stitch.
    Z zestawu 3: zawieszkę filigranową widziałabym na dwa sposoby, albo na okładce jakiegoś notesu z motywem kosmosu, albo z wklejonym w jego środek kaboszonem, zawieszony na rzemieniu, na którym zawijałyby się koraliki toho. Z koralików, albo bransoletkę albo element naszyjnika razem z chwostem.
    http://zkapeluszawziete.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie najbardziej podoba się zestaw nr 5 w ciepłych barwach żółci złota i brązu. Niczym ozłocone liście jesiennego lasu. Chętnie bym wykonała wisior, gdzie filigran otoczyłabym haftem koralikowym i listkami lub piórkami wykonanymi z koralików toho oraz zawiesiła chwost. Moje miejsce w sieci to https://www.facebook.com/perlaart.net/

    OdpowiedzUsuń
  8. Też byłabym chętna na zestaw 4 polaczylabym Toho, filigran i sutasz

    OdpowiedzUsuń
  9. A mi się 2 podoba. �� bazę obszylabym brickiem, chwoscikowi zrobiłabym czapeczke i byłby wisior. Z reszty toho zrobiłabym albo kolczyki albo bransoletkę. ��

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie zestawy są fantastyczne ale kolorystycznie najbardziej przemawia do mnie zestaw 3. Już widzę piękny jeżynowy wisior z obszywanym kamieniem, przy którym wykorzystam chwost i bransoletę z rzemieni :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zestaw 5 ! Kolory ziemi, Afryka, lato ! :-) :-) :-) do tego mandala wykończona chwostem ! Zapraszam na fb Magdalena Handmade-biżuteria :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie zestawy są piękne, ale mnie najbardziej urzekły zestaw 1 i 3 - energetyczne, pełne słońca i koloru, przyciągające uwagę. Jako, że ostatnio zaniedbałam trochę wisiory, zrobiłabym z jednego z nich wisior "kosmos w kolorach lata". W centralnym punkcie bazy z filigranu umieściłabym kamień a wokół dodała satelity planet z koralików. Tak mi sie jakoś skojarzyły te filigrany z kosmosem :).
    https://www.facebook.com/kuferkoweinspiracjebis/
    https://kuferkoweinspiracje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Patrząc na zestaw numer 4 widzę iście letni, marynarski wisior w kształcie koła sterowego wykonanego ściegiem brick :)
    Funpage stworzyłam w maju więc jest tam jeszcze niewiele. Lubie działać z koralikami w każdej formie :) Zapraszam:
    https://www.facebook.com/KasiaKmiolek/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. Hej. Chętnie wezmę udział. Wybieram zestaw nr 2 w stonowanym różu (wielkość koralików i kształt filigranu będą mogły wpasować się w moje nylonowe sznurki) ;) Może powstanie wisior z filiganem oplecionym sznurkami i ozdobionymi koralikami z dyndającym chwostem... Albo dodatkowo moja ulubiona szeroka makramowa bransoleta z kamieniem i drobniutkimi koralikami... lub kolczyki ;) Pozdrawiam.
    A tu ja na fb:
    https://www.facebook.com/MakraMaMa/

    OdpowiedzUsuń
  16. Mnie zauroczył zestaw nr.5 .Pomyślałam o naszyjniku z chwosta, tocho i rzemienia, choć ten kosztowałoby mnie to trochę nauki. Jednak moje wizje często "ewoluują" w trakcie pracy, więc efekt końcowy to zazwyczaj niespodzianka. A z zawieszki chętnie bym zrobiła łapacz snów, choć niekoniecznie jako biżuteria.
    Pozdrawiam serdecznie:-)
    https://bawelnianeniteczki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. U mnie króluje frywolitka, więc na pewno zestaw 3 lub 1 posłużyłyby do wykonania dużego wisiora z frywolitką, koralikami i chwostem, a pozostałe koraliki do kolczyków. Sądzę, że wyszłaby jeszcze bransoletka, akurat mam nici w pasujących do obydwu zestawów kolorach. Byłabym zaszczycona, mogąc testować z Wami po raz kolejny :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zdecydowanie 3, mega przyciągające i ta głębia barw😍. Z koralików i zapięcia standardowo jak u mnie królują sznury koralikowe, tak i te perełki tworzyłyby kolorową bransoletkę. Zawieszka i chwost to pewnie dobrze wkomponowałyby się w naszyjnik, ale na nie jeszcze nie mam zbytniego pomysłu😉
    https://wand-in-hand.blogspot.com/?m=1
    https://www.facebook.com/wandinhand/

    OdpowiedzUsuń
  19. chętnie bym stworzyła pracę z zestawu nr 5 , kolczyki indiańce , a do tego wisior indiański z chwostem i zawieszką filigranową, która idealnie do tego zamysłu pasuje, zawieszony na rzemieniu, wykonany techniką haftu koralikowego :) Zestaw idealny dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tu jest adres mojego bloga : https://bibi-blue.blogspot.com/
      a tu fp : https://www.facebook.com/BibiBlueArt/
      chciałam dodać , że specjalizuję się w chainmaille i sploty ogniwek dołączyłabym do kolczyków i wisiora stwarzając niepowtarzalną kompozycję.

      Usuń
  20. Wybrałabym zestaw 4 lub 5 z uwagi na rozmiar koralików, bo 8 są dla mnie za duże (szkoda, że nie ma żadnego zestawu z Toho 15, to moje ulubione). Zrobiłabym naszyjnik, łącząc masy polimerowe i beading (wiem, że to nietypowe połączenie, ale w tym przypadku to chyba dobrze :D). Na środku ulepiłabym portret sowy (zestaw 5) lub filigranowego motyla z cieniowanym skrzydłami (zestaw 4) albo coś jeszcze innego, bo pomysłów mi nie brakuje :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Adres mojego bloga to sowiagaleria.blogspot.com.

      Usuń
  21. Najbardziej urzekły mnie kolory w zestawach 2 i 4 :) Filigran ozdobiłabym naturalnym kamieniem i dodała ubrany w koraliki chwost. Do wisiora zrobiłabym wielorzędową bransoletkę z koralików i rzemienia. I kto wie, może z rozpędu powstałyby też kolczyki ;)

    OdpowiedzUsuń