niedziela, 16 września 2018

Wrześniowe wyzwanie Gościnnej Projektantki

Witajcie!
W sierpniu naszą gościnną projektantką jest Wielkie Małe Pasje, której z przyjemnością oddajemy głos:

 

Witam Wszystkich bardzo serdecznie!



Na początku pragnę jeszcze raz podziękować całemu Zespołowi Szuflady za możliwość wystąpienia w roli Gościnnej Projektantki. Mam na imię Justyna i jestem autorką bloga Wielkie Małe Pasje. Prywatnie żona, mama dwóch wspaniałych chłopców, wielbicielka podróży i przyrody. Dorastałam w otoczeniu lasów i źródełek Jury Krakowsko-Częstochowskiej oraz wśród kolorowych tkanin, igieł, nici i niezapomnianego dźwięku starej maszyny do szycia Singer. Od dziecka szyłam ubranka dla lalek, haftowałam małe obrazki i próbowałam swoich sił w rzeźbie. Te pasje pozostały do dziś. Jestem pasjonatką szycia ręcznego, głównie szyję lalki z bawełnianych skarpet, haftuję krzyżykami, lepię z masy solnej, czasami szydełkuję i szyję z filcu.


Wrzesień to wspaniały miesiąc gdzie Lato i Jesień idą w parze. Przebijające się promienie słoneczne, rześkie poranki i niesamowite zmiany jakim podlega przyroda to tylko niektóre cechy tego miesiąca . Dla mnie magicznym i bardzo inspirującym miejscem w tym miesiącu jest las. Wrześniowy las to przede wszystkim plejada kolorów! Wielobarwne, opadające liście, kasztany, żołędzie, ale również to czas na grzyby, zbieranie niektórych gatunków ziół, to piękne wrzosowiska i zwierzęta, które pomalutku przygotowują się do Zimy. Wrześniowy las to miejsce na rodzinne spacery i wspólne obserwowanie przyrody. 

"Wrześniowy las" 





Moi Drodzy, zainspirujcie się tym wspaniałym miejscem i stwórzcie niezwykłe prace. Pokażcie jak interpretujecie Wrześniowy Las. Jestem bardzo ciekawa Waszych prac, Dla Zwycięzcy uszyję skarpetkową lalkę w jesiennej stylizacji oraz przygotuję dodatkową, małą niespodziankę.

A oto moje inspiracje:














Dziękujemy Gościnnej Projektantce za przygotowanie tego świetnego, jesiennego wyzwania oraz wspaniałych inspiracji do niego.

Zapraszamy Was do wzięcia udziału w tym wyzwaniu a na Wasze prace czekamy do 1 października.


7 komentarzy:

  1. Justynko, gratuluję Gościnnych Występów i dziękuję za fantastyczny temat wyzwania- zainspirowana jesiennym lasem zabieram się już do pracy :-)
    Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miło było dowiedzieć się więcej o Tobie Justynko.:) Serdeczności.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Temat bardzo mi się podoba :) wspaniałe inspiracje przygotowałaś, fajnie było też przeczytać coś o Tobie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję Justynko! Super temat i wszystkie inspiracje wspaniałe! A skoro tak kusisz, jeśli tylko czasu starczy, muszę coś zmalować :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne inspiracje Justynko!
    Gratuluję występu jako gościnna projektantka Szuflady. Miło dowiedzieć się więcej o Tobie, poznać pozostałe Wielkie Małe Pasje:)
    Bardzo ciekawy temat wyzwania.
    :)

    OdpowiedzUsuń