poniedziałek, 20 maja 2019

Otwórz Szufladę w maju - UFOk

Witajcie, w końcu zrobiło się cieplej i maj wygląda jak maj. 

Co też wyciągamy z Szuflady w maju?


A to co w niej zalega i jest niedokończone, bo tematem jest
UFOk (UnFinished Objects)
.

Warunkiem jest pokazanie pracy przed i po,
nie zapomnijcie o tym. 

Na naszym banerku możecie zobaczyć jakie ufoki znajdowały się w szufladach naszych projektantek, a w dalszej części tego posta, co też z nich powstało. 



Na Wasze prace czekamy do 19 czerwca.

Przed zgłoszeniem pracy prosimy o zapoznanie się z naszym regulaminem. 




Teraz zobaczcie jakie prace przygotowały Projektantki z naszego zespołu. 

Manita dokończyła przepiękną chustę 

Modrak zrobiła śliczny wieszaczek, oraz chustę


Diana dokończyła lalkę, która czekała na to pół roku, oraz uszyła matę zamieniającą się w worek.

Honorata też dokończyła szyć lalkę czekającą od pół roku




Mobi wykończyła haftowaną poduszkę



Na autora najlepszej pracy czeka nasz banerek a także nagroda w postaci bonu o wartości 50 złotych od sklepu Passart .




oraz 10% rabat na zakupy w sklepie Kadoro. 


  


You are invited to the Inlinkz link party!
Click here to enter

10 komentarzy:

  1. haha Diano, to bardzo dobry temat,
    leży u mnie w pudle taki ufok już 5 lat i co się wezmę za niego to odkładam,
    bo albo przytyłam i bez sensu kończyć, albo weny brak - taka tam spódnica.
    Obyś mnie zmobilizowała. dziękuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie koniecznie trzeba coś z tym zrobić, ja czasem się zastanawiam dlaczego to leżało aż tak długo ;)

      Usuń
  2. Miałam kiedyś kilka ufoków. Teraz staram się kończyć robótkę, zanim rozpocznę następną. Zapowiada się jednak, że jeden jednak będzie. Zaczęłam robić kardigan z twarzą i idzie dość wolno. Chcąc uzyskać szybki efet rzuciłam robótkę w kąt i dziergam poszewkę na poduszkę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie pracochłonne rzeczy dają niesamowity efekt końcowy, trzymam kciuki byś dała radę dokończyć i pokazała nam swoją pracę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Haha kilka takich rzeczy mam i właśnie w tym tygodniu postanowiłam wykańczać

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawy pomysł! :D uśmiałam się z tytułu. Powodzenia dla biorących udział! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszamy zapraszamy, może znajdzie sie w szufladzie coś niedokończonego ;)

      Usuń
  6. M.in dzięki temu wyzwaniu wreszcie zabrałam się za jeden z moich UFO'ków .
    Dziękuję za motywację i pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń