poniedziałek, 13 maja 2019

Wyzwanie majowej Gościnnej Projektantki.

Zapraszam na wyzwanie Doroty, która w maju gościnnie projektuje w Szufladzie.

Cześć! Mam na imię Dorota i od dwóch lat działam jako Cudnenienudne.
Od zawsze pamiętam, jak moja babcia i mama zawsze coś dłubały szydłem czy igłą i chyba tym mnie zaraziły ;). Moje zainteresowania rękodzielnicze ewoluowały począwszy od haftu i robótek na drutach, poprzez decoupage, aż osiadłam w różnych technikach mixed media, też w połączeniu ze scrapbookingiem.





Na równi z zespołem niespokojnych rąk występuje u mnie czytelnicze uzależnienie.Regały uginające się od książek stoją w każdym pokoju i na korytarzach mojego domu.Dlatego równie namiętnie kocham zakładki do nich, oczywiście ręcznie wykonane. Kiedyś zakładki haftowałam, szyłam techniką patchworku lub wykorzystywałam koralikowy ścieg peyote. Teraz opieram się na bardziej trwałych bazach ze sklejki czy mdf. Naklejam na nie grafiki, robię transfery lub kompozycje 3d. Możliwości jest mnóstwo…


Zapraszam zatem do zakładkowego wyzwania. 


Wykonaj zakładkę w dowolnej technice.


Sponsoruję nagrodę główną w postaci 10 baz zakładek ze sklejki i miksu grafik do nich dopasowanych do samodzielnego „montażu”.


Wyzwanie naszej Gościnnej Projektantki potrwa do 28 maja.
Zapraszamy!



6 komentarzy:

  1. Dorota, zawsze z zachwytem oglądam twoje prace 😍

    OdpowiedzUsuń
  2. Miło popatrzeć na tak piękne prace :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne prace i bardzo fajny temat wyzwania. Taki mój:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałabym zgłosić pracę, ale nie wiem jak, bo nie ma żaby pod postem. :(

    https://p-otworki.blogspot.com/2019/05/eksperymentalne-zakadki.html

    OdpowiedzUsuń