piątek, 20 września 2019

Otwórz Szufladę we wrześniu

Witam Was we wrześniu i zapraszam na kolejne wyzwanie z cyklu Otwórz Szufladę!


Tym razem wyciągamy z szuflady
nitki, sznurki i włóczki !


Czekamy na prace, w których wykorzystacie skarby Waszych szuflad :)


Nasze projektantki już to zrobiły !

Basia


Beata


Honorata




Anita


Magda



Diana





Na Wasze prace czekamy do 19 października


Przed zgłoszeniem pracy prosimy o zapoznanie się z naszym regulaminem.


Na autora najlepszej pracy czeka nasz banerek a także nagroda w postaci bonu o wartości 50 złotych od sklepu Pasart.


oraz 10% rabat na zakupy w sklepie Kadoro.


You are invited to the Inlinkz link party!
Click here to enter

4 komentarze:

  1. Super prace! Zapraszam na moje świąteczne Candy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyzwanie trwa do dziś, ale niestety nie mogę wkleić linka z pracą, bo już dodawanie jest nieaktywne. Podaję link tutaj: https://kasiaen.blogspot.com/2019/10/a-po-kolejnej-przerwie-otwieram-szuflade.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny temat wyzwania. :) Chciałam pokazać w końcu oficjalnie na blogu swój wyszydełkowany koszyk z resztkowych sznurków po innym dzierganym projekcie i zgłosić go do zabawy, ale zdałam sobie sprawę, że jednak koszyczek przemykał się wcześniej na moim Instagramie, więc byłoby to nie fair podrzucić go do wyzwania. Jednak sam temat zabawy zmobilizował mnie, by w końcu pokazać projekt na blogu. :) Mam nadzieję, że mogę zostawić link do sznurkowego projektu w komentarzu?
    https://www.adzik-tworzy.pl/2019/10/koszyk-na-szydelku-rozowo-blekitny.html

    OdpowiedzUsuń