czwartek, 10 października 2019

Wyzwanie Gościnnej Projektantki Października.

Witajcie. 

Dzisiaj oddajemy głos naszej Gościnnej Projektantce, którą jest autorka bloga Obrazem w słowo-oto co do Was napisała: 

"Dziękuję za możliwość zaprezentowania siebie  jako Gościnna Projektantka. Mam na imię Daria, moja przygoda z biżuterią zaczęła się około 3 lata temu, zaczynałam od koralikowych bransoletek, beading`u, decoupage, a to wszystko z potrzeby wspierania bazarków pomocowych, głównie dla zwierząt.  Swoje prace umieszczam na FB jako Obrazem w słowo, na blogu (Obrazem w słowo) oraz instagramie (@obrazem_w_slowo). Nazwa nie jest przypadkowa, ponieważ lubię obserwować jak i rozmawiać, każdy z nas jest inny i odbiera rzeczywistość w swój indywidualny sposób, co jest dla mnie ciekawe i inspiruje mnie w jakiś sposób. Od zawsze była i jest do dzisiaj we mnie potrzeba ciągłego rozwijana się. Lubię próbować różnych technik, jednak największą moją miłością jest  praca z żywicą epoksydową. Uwielbiam każdą porę roku jednak lato jest najbardziej owocne jeżeli chodzi o moje hobby. Dzięki mojej pasji obserwuję przyrodę i zamiast patrzyć w chodnik, szukam kwiatów, owoców i wszystkiego co mogę umieścić w żywicy zatrzymując w ten sposób czas. Każda z moich prac ma duszę a niektóre przedmioty dodatkowo mają magiczną moc pomagania.  Jesień już zawitała za nasze okna, jednak ja chciałabym zobaczyć jak Wam minęło lato, dlatego temat mojego wyzwania to -Wspomnienie lata. 

  Nagrodą będzie niespodzianka z żywicy epoksydowej, wykonana przeze mnie. Oto niektóre z  moich prac, dzięki którym zatrzymałam lato, jest to moja wizualizacja wyzwania ale Wam pozostawiam zinterpretowanie tematu w różnych formach i technikach". 











Razem z naszą Gościnną Projektantką czekamy na Wasze prace i wierzymy, że wszystkie będą piękne. Możecie je zgłaszać do 26 października poprzez dodanie linku do pracy w komentarzu pod tym postem. Zapraszamy serdecznie. 


"

15 komentarzy:

  1. Przepiękne prace! Kusi mnie od dawna żywica, ale już nie miałabym gdzie tego wszystkiego trzymać. :(

    Zgłaszam swoją pracę. :)

    https://p-otworki.blogspot.com/2019/10/funkiest-worm-in-world.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne prace. Z żywicą jeszcze nie pracowałam, choć bardzo podobają mi się efekty jakie daje. Może kiedyś się skuszę...
    Tymczasem zgłaszam mój czekoladownik
    https://papierowahulka.blogspot.com/2019/10/czekoladownik-na-dzien-nauczyciela.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  3. Bransoletki od Darii mam jeszcze z pierwszych bazarków na rzecz kotów, pachnące świeczki i kolczyki też :) Spod jej rąk wychodzą prawdziwe cudeńka, nieustannie się zachwycam - biżuteria z żywicy to cud świata - na prawdę można mieć zatrzymane lato zawsze ze sobą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu, Twoje wielkie serce ma dla mnie wielkie znaczenia!

      Usuń
  4. Zgłaszam moje prace do wyzwania :) -> http://ladyveroniquesavage.blogspot.com/2019/10/serwetki-z-motylami.html

    OdpowiedzUsuń
  5. https://www.facebook.com/1506029326363644/posts/2178305099136060/

    OdpowiedzUsuń
  6. https://www.facebook.com/374411289649055/posts/754574761632704/

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniała biżuteria! Jestem pełna podziwu:) To dopiero wspomnienie lata:)

    Zgłaszam swoją pracę na wyzwanie niemalże w ostatniej chwili https://mamelkowo.blogspot.com/2019/10/domek-w-jesiennym-klimacie-z-letnia-nuta.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne łąkowe prace!
    Zgłaszam moją hafciarską pracę na wyzwanie:
    http://zminionejepoki.blogspot.com/2019/10/gruszka.html
    Pozdrawiam serdecznie, Ania

    OdpowiedzUsuń