niedziela, 9 lutego 2020

Wyzwanie Gościnnej Projektantki na luty

Witajcie,

Dzisiaj oddajemy głos naszej Gościnnej Projektantce Adze S, która  jestem współtwórcą Klubu Twórczych Mam oraz prowadzi własnego bloga handmade-by-agas.blogspot.com


 oto co do Was napisała: 

Witam bardzo serdecznie. Dziękuję za szansę zaprezentowania swojej osoby u Was na blogu.Rękodziełem zajmuję się już prawie 9 lat. W mojej twórczości dominuje haft krzyżykowy, jednakże coraz częściej sięgam również po koraliki. Nie lubię stać w miejscu. Ciągle dążę do udoskonalenia swoich umiejętności i pogłębiania wiedzy z zakresu rękodzieła. Z przyjemnością próbuję swych sił w nowych technikach, gdyż lubię wyzwania. Moje prace są niezmiernie różnorodne pod względem tematycznym. Dominuje haft okolicznościowy, a moje bombki są rozpoznawalne wśród rękodzielników. 

Oto kilka moich prac:






Ponadto kocham góry. Z uwagi na nadchodzącą wiosnę i porę kwitnienia krokusów, właśnie taki temat chciałabym zaproponować jako temat wyzwania. 

Hasłem przewodnim będzie KROKUS.


 Mam nadzieję, że moja propozycja przypadnie Wam do gustu.

Pozdrawiam serdecznie 

PS. Nagrodą będzie niespodzianka :)


Inspiracja od Gościnnej Projektantki:


Podoba Wam się temat konkursu?! Bo nam bardzo!
 Na Wasze prace czekamy do 27 lutego
Przed zgłoszeniem zapoznajcie się z Regulaminem konkursów Szuflady. Prace zgłaszajcie w komentarzach pod tym postem, wklejając link do miejsca publikacji.  

36 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Cieszę się niezmiernie, że temat przypadł Ci do gustu :) Szczerze zachęcam do wzięcia udziału w wyzwaniu ;) Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  2. Mam pytanie;) czy to musi być dosłowna interpretacja tematu, czyli krokusy jako kwiaty?
    piękne prace, szczególnie motyl, ale on chyba koralikowy jest:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Renatko, motyl wykonany jest metodą haftu koralikowego. Szczerze mówiąc, chciałabym, aby w pracy pojawiły się krokusy. Występują one w kilku odmianach kolorystycznych, więc nie musi to być praca stricte fioletowa ;) Pozdrawiam

      Usuń
  3. Świetny temat i pokrył się z moją zabawa kartkowa :-), więc kartka z krokusami będzie na pewno :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo :-) pozdrawiam Aniu serdecznie

      Usuń
  4. Temat w sam raz na zbliżającą się wiosnę

    OdpowiedzUsuń
  5. Krokusy piękne kwiecie, szczególnie w górach całe ich dywany ślicznie się prezentują :)
    Twoja inspiracja jest śliczna 😊
    Może i ja się skuszę?
    Uśmiechy ślę:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ania Ty się nie uśmiechaj, tylko bierz do pracy :) czekam na Twoją pracę, bo wierzę że weźmiesz udział w wyzwaniu ;)

      Usuń
  6. Wszystko cacy, ale gdzie jest żabka do linkowania prac ???
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu na końcu posta jest informacja cytuję: „[...] Prace zgłaszajcie w komentarzach pod tym postem, wklejając link do miejsca publikacji” :)).
      Po prostu w komentarzu wklej link do swojego posta ze zgłaszaną pracą :)).

      Usuń
  7. To zgodnie z zapowiedzią moja kartka z krokusami na tą zabawę, znajduje się tutaj
    http://iwanna59.blogspot.com/2020/02/fioletowy-krokusy-i-zajaczek.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Moja praca
    https://ela17-mojepasje.blogspot.com/2020/02/wianek-z-krokusami.html

    OdpowiedzUsuń
  9. zgłaszam https://creatikon.blogspot.com/2020/02/stroik-z-krokusami.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Tkanks you. This is a cross stitches and beading. It's nice to meet you.

    OdpowiedzUsuń
  11. https://www.facebook.com/photo.php?fbid=3012388655459621&set=a.466130966752082&type=3&theater
    moje konkursowe dziełko krokusowe :P zakładka do książki+ serwetka pod kubek z kawą/herbatą, żeby się lepiej czytało :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mój królik w krokusach do obejrzenia tu; https://magicznyzakatek251.blogspot.com/2020/02/krolik-w-krokusach.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za udział w moim wyzwaniu. Pozdrawiam

      Usuń
  13. Moje kwitnące krokusy
    https://www.facebook.com/353045011762385/photos/pcb.1025624871171059/1025624617837751/?type=3&theater

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za udział w moim gościnnym wyzwaniu :)

      Usuń
  14. Moja praca jest tutaj :)
    http://misiowyzakatek.blogspot.com/2020/02/pudeko-nr-3-krokusy.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za udział w moim gościnnym wyzwaniu :)

      Usuń
  15. Z przyjemnością przystępuję do wyzwania zgłaszając moje krokusy, które znajdziecie tutaj --> https://haftowanezaciszeagnes.blogspot.com/2020/02/346-kartka-z-krokusami.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za udział w moim gościnnym wyzwaniu :)

      Usuń
  16. If you're trying hard to lose fat then you absolutely have to try this totally brand new personalized keto meal plan diet.

    To create this service, certified nutritionists, fitness trainers, and professional cooks have united to produce keto meal plans that are useful, convenient, money-efficient, and delightful.

    From their first launch in January 2019, 100's of people have already remodeled their body and health with the benefits a great keto meal plan diet can provide.

    Speaking of benefits: in this link, you'll discover eight scientifically-proven ones given by the keto meal plan diet.

    OdpowiedzUsuń