sobota, 8 czerwca 2013

Lolissa - soutache

Dzisiaj chciałam wam zaprezentować twórczość
bardzo uzdolnionej blogerki Lolissy
Zobaczcie co pisze o sobie:

     "Nazywam się Aleksandra Warchoł i prowadzę bloga poświęconego biżuterii sutasz, którą sama wykonuję.  Szyć zaczęłam od lutego 2012r.
     Pamiętam kiedy pierwszy raz zobaczyłam rzeczy robione tą techniką: nie mogłam uwierzyć, że to jest zrobione z cienkiego sznurka, bo wyglądało nieziemsko. Do tego zauroczyły mnie fantazyjne kształty i kolory. Uznałam, że powinnam coś takiego zrobić, a przynajmniej spróbować. Miałam wiele obaw, bo nie trzymałam igły w ręce od  wielu lat, a rękodziełem w żadnej formie nigdy się nie zajmowałam, nikt w rodzinie też nie miał takiego hobby. Nieoczekiwanie polubiłam zabawę ze sznurkami, nauczyła mnie cierpliwości, rozwija moją kreatywność i jest wspaniałą odskocznią od pracy zawodowej. Ciągle stawiam sobie nowe cele: bycie bardziej precyzyjną, robić bardziej skomplikowane wzory czy szukać nowych form sutaszu, dzięki temu rozbudzam w sobie entuzjazm i nie nudzę się zszywaniem sznurków. Tworzę unikalne egzemplarze, nie powielam wzorów, ciągle szukam nowych form, nie ograniczam się do jednego stylu. Źródłem mojej inspiracji jest natura, architektura i malarstwo. Wspaniałym skutkiem ubocznym mojej pasji do sutaszu jest miłość ogólnie do rękodzieła: uwielbiam oglądać blogi mistrzyń innych technik. Chociaż moja praca zawodowa jest po części twórcza, to dopiero robiąc biżuterię sutasz mogę w pełni realizować swoje pomysły i cieszyć się jej efektami.










10 komentarzy:

  1. Obserwuję bloga Lolissy od dawna, robi naprawdę piękne rzeczy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe rzeczy tworzy Lolissa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No cudne ! szczególnie to drzewo, już je gdzieś widziałam i ciągle je pamiętam !

    OdpowiedzUsuń
  4. Przewspaniałe prace, zachwycające!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczne! bardzo podoba mi się pomysł na zegarek, no i te pawie - cudo :D

    OdpowiedzUsuń
  6. cudeńka! Bardzo piękne rzeczy. Masz talent! Podziwiam i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Zachwycające. Małe dzieła sztuki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo dziękuję za miłe słowa i serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Lolissa ależ cudownie wykonuje swoje dzieła- gratuluję i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję za miłe słowa i pozdrawiam!

      Usuń