wtorek, 11 czerwca 2013

Nabór na Gościnną Projektantkę


Witajcie! 

Dzisiaj chciałabym ogłosić nabór na Gościnną Projektantkę Szuflady w czerwcu!

Na zgłoszenia macie czas do 13 czerwca do godz. 24:00.

Zgłoszenia proszę zamieszczajcie w postaci komentarza pod tym postem :)

14 czerwca ogłosimy, kto zostanie Gościnną Projektantką Szuflady, a w ciągu następnych dwóch-trzech dni ukaże się na naszym blogu "gościnne" wyzwanie.


A więc...
wszystkich, którzy mają ochotę zagościć w Szufladzie w czerwcu, 
gorąco zapraszamy!

21 komentarzy:

  1. Z chęcią zostałabym gościnną projektantką. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. zgłaszam się , pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. z ogromną przyjemnością się zapisuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. a co tam, zaryzykuję
    Ja też chcę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. I ja się zapisuję.Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja już raz byłam, więc nie wiem czy mogę, ale jak mogę to się zgłaszam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja też bym chętnie zapisała się na gościnną projektantkę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja również jestem chętna. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. i ja także właczam się do gry...
    pozdrwienia
    evi z http://rodziceodzieciach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja tez bym chciala goscinnie wystapic:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłaszam się z wielką przyjemnością :)
    Pozdrawiam ☼

    OdpowiedzUsuń
  12. Również dołączam do grona zainteresowanych. =)

    OdpowiedzUsuń
  13. Będzie mi niezwykle miło zagościć w Szufladzie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeszcze ja, ja też chcę!:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Chyba juz co nieco za pozno? :( Ale moze moge nastepnym razem?

    OdpowiedzUsuń
  16. Spóźniłam się wiem, ale się zgłaszam. Może jeszcze się uda ;D

    OdpowiedzUsuń