piątek, 20 grudnia 2013

Przedstawiamy Lolissę!

Witam.

Dziś chciałybyśmy przedstawić pierwszą z naszych nowych Projektantek - zafascynowaną sutaszem




W swoim zgłoszeniu do Szufladowego DT Lolissa napisała o sobie między innymi tak:

"Na sutasz trafiłam przypadkiem. 
Pomyślałam, że mogę spróbować, choć igły nie trzymałam w ręce od 15 lat, a w moim domu nikt nigdy nie robił rękodzieła. 
Jak widać wciągnęło mnie i w każdej wolnej chwili tworzę!
...
Sutasz daje mi dużo radości, pozwala się skoncentrować, jest tylko dla mnie. 
Nie czuję nacisku, że muszę coś zrobić, pozostaje tylko czysta radość tworzenia."


Lolissa ujęła nas szczególnie swoją pasją tworzenia i pięknymi, oryginalnymi sutaszowymi pracami, które możecie obejrzeć na jej blogu Lolissa: blog o sutaszu.


Witamy!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz