sobota, 21 grudnia 2013

Przedstawiamy manitę!

Witam
i z ogromna przyjemnością przedstawiam naszą drugą, nową Projektantkę - 

manita mówi o sobie tak:

"Największą frajdę sprawia mi szycie zabawek. 
Robię to zupełnie hobbystycznie i obdzielam wszystkich swoich znajomych. 
Uwielbiam sprawiać radość ludziom a jeszcze bardziej uwielbiam widzieć uśmiech na ich twarzach.
...
Jestem otwarta na nowe wyzwania i nowe techniki.
...
Mam sporo zapału, uwielbiam ludzi."


manita zachwyciła nas swoim zapałem, otwartością i radością, jaką sprawia jej uszczęśliwianie ludzi.
Na jej blogu manitowisko możecie zobaczyć jak pięknie szyje i szydełkuje.


Witamy!

3 komentarze:

  1. Blog Manity znam i podziwiam jej pracę. Ciekawa jestem co będzie tematem jej wyzwania.

    OdpowiedzUsuń
  2. O tak! To wszystko prawda .Ja uwielbiam Manite od pierwszsgo jej posta.Przez monitor czuję jej energie i choc jej nie znam osobiscie to wiem .ze fajna z nie babka. Wystarczy wejść na jej blog i od razu człowiekowi robi sie weselej :)Wyzwanie Manity bedzie ciekawe to mamy jak w banku :) Wesołych Świąt Szuflado :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podziwiam wszystkie jej twórcze prace:) Niezwykle oryginalne i precyzyjne:)

    OdpowiedzUsuń