niedziela, 14 sierpnia 2016

Testuj z Szufladą 5

Z ogromną przyjemnością zapraszamy Was dziś na kolejne testowanie z Szufladą!


Tym razem testujemy ze sklepem Pasart.



Nasz sponsor przekazał nam pięć fantastycznych zestawów do tworzenia biżuterii.


W każdym zestawie znajdują się:

koraliki Milly™, 

koraliki Mist™,

kryształki CrystaLove™, 

zawieszka SweetCharm™,

koraliki TOHO 6/0,

przekładki GlitteRing™

oraz chwost, krawatki i kółeczka montażowe.







Rozdamy je pięciu wybranym czytelniczkom, które będą chciały zmierzyć się z wyzwaniem stworzenia i zaprezentowania pracy wykonanej z tych materiałów. 

Prace opublikujemy na naszym blogu, a osoby testujące otrzymają baner "Testuję z Szufladą" jako uczestniczki akcji. 

Jeśli więc chciałabyś potestować z nami i Pasartem, to zgłoś się w komentarzu pod tym postem i przedstaw nam swój pomysł na wykorzystanie wybranego zestawu.

 

Na Wasze pomysły czekamy do 19 sierpnia.

Po tym terminie ogłosimy nasz wybór.


Zapraszamy do wspólnej zabawy!




33 komentarze:

  1. Ja się z wielką chęcią zgłaszam!
    Miałabym ochotę wykorzystać te cudowności do stworzenia mega długiego naszyjnika w zachwycającym stylu BOHO.
    Już po głowie mi chodzi projekt. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie podejmę wyzwanie. Mój pomysł: naszyjnik- kolia ze skręconych sznurów. Koraliki nawlekane naprzemiennie. Pomiędzy "gąszczem " koralików intrygującymi elementami będą chwost i zawieszka. Prosty w konstrukcji, ale interesujący efekt zastosowania materiałów.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawsze chciałam zrobić kolię z różnej wielkości koralików :) a w tych zestawach właśnie takie widzę :) Myślę, że zostało by też co nieco na kolczyki i bransoletkę albo ze dwie :) Ot komplecik taki :)
    Więc zgłaszam się :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zgłaszam się :) z proponowanego zestawu ja wykonałabym długi naszyjnik z obu rodzajów korali, dwie pasujące bransoletki oraz kolczyki. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się :) Bardzo podoba mi się zestaw szary z głowa buldoga francuskiego. Stworzyłabym breloczek na klucze wykorzystując wszystkie te słodkie elementy i dodałabym metodę sutasz :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się :) Chętnie podejmę się wyzwanie wykonania koli z wykorzystaniem czterech różnych wielkości korali - technika zasięgnięta z bedingu. Dodałabym do tego bransoletkę z chwostem i może breloczek. :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne te zestawy. A najbardziej ten pierwszy w zielonościach. Z chęcią spróbowałabym go pożenić z chainmaillowymi splotami. A więc łapka w górę i ja również się zgłaszam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zestaw morski albo szarości:
    opcja a) pięknie by wyglądał naszyjnik netted rope z tych kulek, pokombinowałabym z tą techniką.
    opcja b) do kulek dodałabym odrobinę sutaszu, zrobiłabym w ten sposób wisior i element bransoletki, które umieściłabym na sznurach z kulek przeplecionych przekładkami. To mogłoby być efektowne! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgłaszam się :)
    Uwielbiam koraliki z pasartu. Wykonałabym naszyjnik składający się z kilku długości łączonych między sobą a do tego oczywiście moje ukochane bransoletki :)
    Turkusik , biel lub czarny i byłoby idealnie :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się na testera :)
    Ja proponuję bransoletkę hybrydę. Z koralików toho na szydełku wykonałbym kawałek bransoletki (z doświadczenia wiem, że taka torebka to zazwyczaj około 8 centymetrów bransoletki, a jak taką bransoletkę wykonać nauczyłam się akurat ze strony Pasart ;) ). Na takim sznurze koralikowym (ja to nazywam "wężem") zawiesiłabym zawieszkę. Po bokach złote przekładki i brakujące centymetry uzupełniłabym pojedynczym sznurem kryształków CrystaLove lub koralikami Mist (w zależności od zestawu). Materiałów jest tak dużo, że spokojnie starczyłoby na naszyjnik. Wydaje mi się, że do takiej bransoletki idealnie pasowałby naszyjnik przeplatany - sznury koralików poprzeplatane ze sobą tworzą krótki, ale szerszy naszyjnik, coś na wzór kolii. W jego centralnej części zawiesiłabym chwosta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam podać zestaw. Wydaje mi się, że do mojego pomysłu nadałby się każdy z tych piękności. Jednak przed oczami mam zestaw czarny - złoty wąż z koralików toho, ze słonikiem, a za nim sznur czarnych kryształków Mist. Taki zestaw czarno-złoty, bransoletka i naszyjnik to idealny komplet do sukni wieczorowej <3 Jednakże praca z którymkolwiek z tych zestawów byłaby dla mnie ogromną frajdą :)

      Usuń
  11. Zgłaszam się :) Zestawy są idealne do tworzenia bransoletek na gumce, jak również do dłuugich naszyjników z chwostami lub zawieszkami :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Chętnie przetestuję jeden z zestawów haftem koralikowym w formie naszyjnika i bransolety. A z kolorów najbardziej przemawiają do mnie turkusy lub krem.

    OdpowiedzUsuń
  13. Moim pomysłem jest wykonanie delikatnej bransoletki z koralików na gumce a do tego znaczny i przykuwający uwagę beadingowy lub sutaszowy wisior może z dodatkiem modelinowego akcentu 😋

    OdpowiedzUsuń
  14. Oczywiście zgłaszam się :)Zestawy są cudowne. Z chęcią zrobiłabym komplet lekkich i radosnych bransoletek na gumce z dodatkiem modelinowych słodkości. Zawieszka w kształcie motylka i biały chwost dodałyby całości artystycznej nuty w stylu boho :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zastanawiam się od wczoraj, ale też spróbuję się zgłosić. Wykorzystałabym najchętniej zestaw turkusowy lub w szarościach w połączeniu z frywolitką w np wielorzędowej bransoletce, ale także spróbowałabym połączenia z koronką klockową w naszyjniku i bransoletce. Dobroci starczyłoby na pewno i na kolczyki.
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. TEZ BARDZO CHĘTNIE PODJĘŁABYM SIĘ WYZWANIA- Z TEGO BIAŁO-BEŻOWEGO KOMPLETU SWORZYŁABYM ZESTAW BRANSOLETEK, KOLCZYKI I BRELOK DO TORBY DO KOMPLETU. ALEŻ JESTEM CIEKAWA PRAC, JAKIE POWSTANĄ....

    OdpowiedzUsuń
  17. Drugi zestaw jest cudny, on mnie dosłownie woła!!! Byłby idealny do stworzenia biżuterii dla mamy i córki. Dla córki urocza opaska do włosów, dla mamy naszyjnik w stylu boho no i oczywiście bransoletki na gumce- bo żadna dziewczynka się nie oprze urokowi tego misia :)
    Mam nadzieję, że dostanę się do grona testerek i będę mogła tę wizję wprowadzić w czyn :)

    OdpowiedzUsuń
  18. z trzeciego kompletu stworzyałbym komplet birzuterii - naszyjnik i bransoletke ale koraliki połączyłabym z filcowymi kulkami, natomiast z koralików toho w końcu spróbowałabym zrobić szydełkową bransoletkę :) stworzyłabym tez kilka prostrzych naszyjników ale wciąż pozostając przy łączniu filcu z koralikami :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mi drugi komplet wpadł w oko :)) Dziergane szydełkiem kosmetyczki z wplecionymi koralikami, albo kosmetyczka dla Mamy a piórnik dla córci? Do tego efektowne zawieszki :))

    OdpowiedzUsuń
  20. Tworzę biżuterię z zamka błyskawicznego, więc wykorzystałabym zawieszkę - np. słonika z pierwszego zestawu, albo motylka z trzeciego jako bazy do wisiorka zamkowego z chwostem oraz drobne koraliki, natomiast większe jako sznur do wisiora i ewentualnie bransoletki do kompletu.

    OdpowiedzUsuń
  21. Zgłaszam się najchętniej do pierwszego zielonego zestawu lub beżowego. Mam pomysł na bransoletkę z zawieszką i chwostem a do tego naszyjnik w kształcie trójkąta z oplatanymi większymi koralikami. To na filcu a pozostałą przestrzeń uzupełnienie toho 8 oraz metalowymi elementami. Mogłabym jeszcze obmyslic jakiś projekt kolczyków, ale to już gdy bym zobaczyła komplet 😉Mam nadzieję że się podoba

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo chętnie wykorzystałabym proponowane zestawy do sutaszu. szczególnie dwa ostatnie zestawy do mnie przemawiają :) widzę tam kolię zakładaną blisko szyi. Taką do eleganckich, wieczorowych kreacji rodem z lat 20 :) i kolczyki do niej :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Też chciałabym zaprezentować swoje pomysły z wykorzystaniem tych pięknych zestawów. Wszystkie mi się podobają więc obojętnie który mogłabym testować.

    Zrobiłabym komplet bransoletek na gumce w stylu eleganckim- szkło z przekładkami i kryształkami (takie jak ostatnio można zobaczyć na moim blogu.)
    Nie wykluczam że po rozdzieleniu elementów mogłoby zostać coś na elegancki brelok do dużej klasycznej torebki lub naszyjnik z wykorzystaniem elementów zrobionych przeze mnie z modeliny.

    OdpowiedzUsuń
  24. Zestaw czwarty czyli szarości wykorzystałabym do połączenia frywolitki i sutaszu. Frywolitką zajmuję się od dawna, a sutaszem bawię się od jakiegoś czasu. Zrobiłabym bransoletkę koralikową z motywem sutasz oraz do tego zawieszkę koralikową, oplecioną szarą nicią z dyndającym chwostem.

    OdpowiedzUsuń
  25. Z chęcią przetestowałabym zestaw 3(biały) lub 5(czarny).
    Wykonałabym naszyjnik z elementami haftu koralikowego i sutaszu oraz do kompletu bransoletkę :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Zgłaszam się :) Zestaw 1, 2 lub 5 - bransoletka na gumce z największych kamyków, z mniejszych bransoleta makramowa trójrzędowa (jeśli wystarczy kamieni), z fasetowanych makrama wielorzędowa, a TOHO przydadzą się do frywolitki bądź mikromakramy

    OdpowiedzUsuń
  27. Zgłaszam się, a to mój pomysł: zestaw czarno-biały do zrobienia korali składających się z dwóch sznurków, zapinane razem na chwost.

    OdpowiedzUsuń
  28. Zestaw nr 3. Zrobiłabym jakiś duży sutaszowy wisior zawieszony na tych koralikach:) póki jeszcze lato i nie trzeba chować naszyjników pod płaszczami i kartkami :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo chętnie wezmę udział w testowaniu. Najbardziej podobają mi się zestawy nr 1 i nr 4, czyli zieloności i szarość. Koraliki tej wielkości najlepiej prezentowałyby się na długim naszyjniku. Jako bazę do naszyjnika zastosowałabym ścieg herringbone spiral. Na pewno starczyłoby również koralików na wykonanie bransoletki, podobnej jak ta: https://www.instagram.com/p/BA92EMmS-64/?taken-by=mobi.handmade

    OdpowiedzUsuń
  30. Cześć!
    Bardzo chętnie się zgłoszę do wspólnego testowania tym bardziej, że każdy z zestawów jest fantastyczny i na każdy z nich mam po kilka pomysłów :D
    Ciężko mi stwierdzić co konkretnie bym zrobiła bo mój umysł najlepiej pracuje jak mam już koraliki w ręce - nie jestem z tych co planują i rysują schematy - wręcz przeciwnie. Działam pod wpływem dnia i koralików. ;)
    Jeśli mam coś wskazać to chętnie wykonałabym pleciony naszyjnik i/lub bransoletkę, w zależności od wielkości koralików. Oczywiście towaru starczy jeszcze na parę bransoletek i kolczyki, może jakiś breloczek do torebki. Ech... :)
    Pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  31. Zestawy są wspaniałe w każdej kolorystyce. Błyszczące koraliki wyglądałyby cudnie w biżuterii frywolitkowej. Wyobrażacie sobie jak się mienią oprawione w koronki? Zawieszki i większe koraliki świetne byłyby do biżuterii wyplatanej makramą, która ostatnio znajduje zastosowanie nawet w roli pasków do zegarków. Nigdy jeszcze nie wykorzystywałam chwostów, ale już mam pomysł na okazały wisior z jedwabiu sari właśnie z chwostem na dole :) Oby tylko dopisało odrobinkę szczęścia...

    OdpowiedzUsuń
  32. każdy zestaw piękny ale ja wybrałabym 3 od razu mnie urzekła i zrobiła sutaszowa zawieszkę jako bazę w naszyjniku składającym się z dwóch rzędów koralików, na środku zawieszka i jeszcze dyndający motylek. Byłoby pięknie:)

    OdpowiedzUsuń