sobota, 27 maja 2017

Wyniki wyzwania Gościnnej Projektantki maja

Witajcie 

Z samego rana, tuż po zakończeniu wyzwania Etoile, naszej Gościnnej Projektantki w maju, pragniemy ogłosić wyniki. 

"Serdecznie dziękuję za możliwość zostania Gościnną Projektantką, dziękuję również uczestniczkom wyzwania za cudowne prace. Wszystkie bardzo mi się podobają, są delikatne, eleganckie i mam nadzieję, że uświetnią ten wyjątkowy dzień. 

Po namyśle zdecydowałam, że zwyciężczynią zostanie Julianna i jej wianek kanzashi. 


Chciałabym również wyróżnić Ewę z bloga Marzeniami Malowane i Jolę z bloga Pasją Przeplatane.

Wszystkie trzy Dziewczyny proszę o przesłanie swojego adresu na e-mail: daria.krys@onet.pl, przygotuję drobne upominki.

Zapraszam też do odwiedzin na moim blogu :

http://eetoilee.blogspot.com/

Pozdrawiam Etoile"

 Bardzo dziękujemy Etoile za fantastyczną współpracę, gratulujemy wyróżnionym osobom. Zauważcie, że są to aż trzy wyróżnienia, a to nie zdarza się często ;-). Koniecznie zajrzyjcie na blog Etoile i najlepiej zostańcie na dłużej. 

Serdecznie pozdrawiamy i miłego weekendu.


6 komentarzy:

  1. Dziękuję, bardzo się cieszę z wyróżnienia to dla mnie ogromna radość;)pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję z całego serca. Prace bardzo piękne

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję bardzo za wyróżnienie mojej pracy, bardzo mi miło :) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za wyróżnienie, bardzo się cieszę i gratuluję wszystkim dziewczynom! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje :) pracę piękne,warte uwagi

    OdpowiedzUsuń