czwartek, 27 lipca 2017

Wyniki lipcowego Wyzwania Gościnnej Projektantki

Witajcie 

Wakacyjne Wyzwanie naszej Gościnnej Projektantki BiBi Blue zakończone, a więc czas na wyniki. 

"Wybór nie był oczywisty. Wszystkie zgłoszone prace są piękne, każda po części skradła kawałek mojego serca :) Każdą pracę ze wszystkich możliwych stron oglądałam i podziwiałam za pomysły i wykonanie. Każdej bez wyjątku z biorących udział dziękuję za zabawę w morskie opowieści, których wysłuchałam z należytą uwagą.


 Ale to piękny i staranny exploding box Ewy z bloga Moje Kartki wysłał mnie do podmorskich krain, gdzie dużo się dzieje, a jeszcze więcej może się dziać, cała sterta domysłów i marzeń zamknięta w niewielkim pudełeczku, które pozostawia wiele pola dla wyobraźni :) I tej właśnie pracy daję pierwsze miejsce :) Gratulacje !!!

My również bardzo dziękujemy wszystkim za udział w konkursie i gratulujemy zwyciężczyni :-)

1 komentarz:

  1. Gratulacje! Ja niestety nie zdążyłam nawet skończyć mojej pracy tym razem ;)

    OdpowiedzUsuń