piątek, 21 lipca 2017

Wyróżnieni w Szufladzie

Witajcie 

Pragniemy przedstawić Wam utalentowaną i wszechstronną Olę, która wygrała główną nagrodę w minionym wyzwaniu. 

Oto co pisze o sobie:

"Bardzo mi miło, że zostałam zauważona i zaproszona do zaprezentowania moich prac. Mam na imię Ola - prowadzę bloga u Oli http://uoliuoli.blogspot.com/ 

Czym się zajmuję? Wszystkim... zespół wiecznego poszukiwania... Z wykształcenia jestem nauczycielem i oprócz pracy w zawodzie prowadzę sklep z biżuterią uOli.pl i bloga pod taką samą nazwą. 

Blog powstał na początku jako reklama sklepu, a potem kontrolę nad blogiem przejął mój syndrom niespokojnych rąk - zaczęłam wrzucać tam moje prace, niekoniecznie związane z działalnością sklepu.

Co robię? Różności. 

Jestem pokoleniem, które dorastało w czasach, kiedy niczego nie było i nic nie mogło się zmarnować, więc od zawsze (z przerwami)

szyłam

teraz głównie do domu 

lub ubranka dla porcelanowych lal (jak kto lubi - ja tak) 

lub


robiłam na drutach

na szydełku 

potem moje serce skradła biżuteria
z naturalnych kamieni 

z rzemyków techniką Kumihimo 


i kombinowaną:

koralików toho 
oplatanie kamieni 

w postaci sznurów

bransoletek na krośnie 


wire wrapping 

chainmaille 

sutasz 

a w międzyczasie jeszcze decoupage

i trochę trudniejsze - samodzielnie wykonana donica z transferem 

odnawianie mebli 


tapicerowanie

malowanie na szkle 

kilka prac przygotowałam też dla Fundacji Westy do Adopcji:
okładki z filcu: 

z wklejanymi kaboszonami przygotowanymi samodzielnie 

trochę breloków 

Trochę się tego nazbierało- a ciągle poszukuję... Ciągle uczę się nowych rzeczy. Ciągle mi mało, ale chyba tak mam...
Pozdrawiam wszystkich serdecznie i zapraszam na bloga."

My również gorąco zachęcamy do odwiedzin Oli na jej blogu, jak również dziękujemy Oli za przygotowanie tejże prezentacji :-)
Serdecznie pozdrawiamy wszystkich i życzymy miłego weekendu.

5 komentarzy:

  1. Kreatywna Kobitka :) super prace i fajne jest to, że próbujesz różnych rzeczy :) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. ...no siostra talent masz i niespokojną duszę. Wyniosłaś to z domu, mamusia wiecznie coś dziergała, przerabiała, szyła, a dla tatusia nie było rzeczy nie do zrobienia. To ważne żebyśmy taki przykład dawali dzieciom, które potem wyrastają na takie artystki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdolną mam koleżankę😀ja przy niej wymiekam😋

    OdpowiedzUsuń
  4. Awesome blog, i always enjoy & read the post you are sharing!
    Thank for your very good article...!

    บอลพรุ่งนี้

    OdpowiedzUsuń
  5. Hello!! I'am glad to read the whole content of this blog and am very excited.Thank you.
    ผลบอลพรีเมียร์ลีก

    OdpowiedzUsuń