piątek, 21 lipca 2017

Wyróżnieni w Szufladzie

Witajcie 

Pragniemy przedstawić Wam utalentowaną i wszechstronną Olę, która wygrała główną nagrodę w minionym wyzwaniu. 

Oto co pisze o sobie:

"Bardzo mi miło, że zostałam zauważona i zaproszona do zaprezentowania moich prac. Mam na imię Ola - prowadzę bloga u Oli http://uoliuoli.blogspot.com/ 

Czym się zajmuję? Wszystkim... zespół wiecznego poszukiwania... Z wykształcenia jestem nauczycielem i oprócz pracy w zawodzie prowadzę sklep z biżuterią uOli.pl i bloga pod taką samą nazwą. 

Blog powstał na początku jako reklama sklepu, a potem kontrolę nad blogiem przejął mój syndrom niespokojnych rąk - zaczęłam wrzucać tam moje prace, niekoniecznie związane z działalnością sklepu.

Co robię? Różności. 

Jestem pokoleniem, które dorastało w czasach, kiedy niczego nie było i nic nie mogło się zmarnować, więc od zawsze (z przerwami)

szyłam

teraz głównie do domu 

lub ubranka dla porcelanowych lal (jak kto lubi - ja tak) 

lub


robiłam na drutach

na szydełku 

potem moje serce skradła biżuteria
z naturalnych kamieni 

z rzemyków techniką Kumihimo 


i kombinowaną:

koralików toho 
oplatanie kamieni 

w postaci sznurów

bransoletek na krośnie 


wire wrapping 

chainmaille 

sutasz 

a w międzyczasie jeszcze decoupage

i trochę trudniejsze - samodzielnie wykonana donica z transferem 

odnawianie mebli 


tapicerowanie

malowanie na szkle 

kilka prac przygotowałam też dla Fundacji Westy do Adopcji:
okładki z filcu: 

z wklejanymi kaboszonami przygotowanymi samodzielnie 

trochę breloków 

Trochę się tego nazbierało- a ciągle poszukuję... Ciągle uczę się nowych rzeczy. Ciągle mi mało, ale chyba tak mam...
Pozdrawiam wszystkich serdecznie i zapraszam na bloga."

My również gorąco zachęcamy do odwiedzin Oli na jej blogu, jak również dziękujemy Oli za przygotowanie tejże prezentacji :-)
Serdecznie pozdrawiamy wszystkich i życzymy miłego weekendu.

4 komentarze:

  1. Kreatywna Kobitka :) super prace i fajne jest to, że próbujesz różnych rzeczy :) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. ...no siostra talent masz i niespokojną duszę. Wyniosłaś to z domu, mamusia wiecznie coś dziergała, przerabiała, szyła, a dla tatusia nie było rzeczy nie do zrobienia. To ważne żebyśmy taki przykład dawali dzieciom, które potem wyrastają na takie artystki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdolną mam koleżankę😀ja przy niej wymiekam😋

    OdpowiedzUsuń
  4. Hello!! I'am glad to read the whole content of this blog and am very excited.Thank you.
    ผลบอลพรีเมียร์ลีก

    OdpowiedzUsuń