czwartek, 10 lutego 2011

Wyniki losowania - wymianka lutowa

Hej dziewczyny :)
Najwyższa pora podać, wyniki losowania.
Wsparłam się programem random.org.

Wylosowane pary:





agajaw  -   Aga



No kochane to do pracy !!!!!

Mam nadzieje, ze przy szyciu będziemy się wszystkie dobrze bawić, 
a wymianka wiosennymi królikami sprawi nam duuużo radości :)))

Dla przypomnienia :
szyjemy królika nie mniejszego niż 30 cm, w wiosennych kolorach.

Do 15 lutego wylosowane pary wymieniają sie adresami i szyją .

Następnie wysyłka króliczków.

Gdy dotrą one do adresata, proszę OBOWIĄZKOWO,
o nadesłanie zdjęć na adres : artambrozja@gmail.com ,
do 28 lutego.
Bardzo proszę o podanie w wiadomości,
swojej wylosowanej pary.

Publikacja wyników zabawy i zdjęć 1 marca.

Buziole dziewczyny :****

4 komentarze:

  1. to ja już się nie mogę doczekać Waszych efektów ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno będzie super..:) mam nadzieję, że następnym razem załapię się i ja..:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Udało się!!! Już się biorę do szycia!!! Artambrozja dzięki za zorganizowanie takiej super wymiany:) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ojej i mnie sie udało! ale fajnie :)

    OdpowiedzUsuń