piątek, 9 marca 2012

może mała zmiana ?

jeśli chodzi o kwiaty szydełkowe w naszych pracach, których już może mniej używamy, ale jednak. Proponuję takie które sama robiłam i może je zrobić nawet osoba początkująca w szydełkowaniu, także Kochani do dzieła a oto co mi wyszło - kwiaty ecri zrobione są z kordonka natomiast ten brązowy z wełny i od razu widać różnicę 
na środki możemy wykorzystać co nam tylko wpadnie do głowy i w rękę czyli: ćwieki, pręciki, kryształki, guziki, korale itp.






tak prezentuje się kartka z identycznym kwiatem jak ten brązowy, ale robiony z kordonka 

wzór dla chętnych spróbowania czegoś nowego ;)

będzie mi bardzo miło jeśli skorzystacie z tych propozycji i oczywiście pochwalicie się Waszymi pracami w komentarzach , a może Wy macie jakieś swoje ulubione szydełkowe kwiaty to bardzo chętnie je pooglądam 

zapraszamy do zaglądania na naszego bloga ponieważ szykujemy dla Was niewielkie zmiany :).

Od dziś, raz w tygodniu będzie się w Szufladzie ukazywał post, w którym będziemy Wam prezentować prace naszego DT, z nadzieją, że może Was zainspirują.
Będziemy przedstawiać zdolne i twórcze osoby spoza zespołu.
Będziemy zamieszczać kursy i prezentować pomysły do ściągniecia.

Chcemy aby na naszym blogu ukazywały się nie tylko wyzwania.
Chcemy, żebyście zaglądały/li do nas jeszcze częściej!
Chcemy, żeby było co poczytać!

7 komentarzy:

  1. O!!!
    Nareszcie cos dla mnie. Biorę się za szydło.

    OdpowiedzUsuń
  2. O, a ja uwielbiam podziwiać przyjaźń innych kobiet z szydełkiem - to jedno z tych narzędzi, które mnie posłuszne nie jest ;)))
    Piękne kwiaty!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziewczyny, z szydełkiem to ja jestem na bakier, ale zmiany juz mi się podobają. Na pewno częściej będę u Was przesiadywać.
    Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  4. mimo że i tak często tu zaglądam cieszę się ze zmian jakie mają nastąpić...
    bardzo lubię szydełkowe kwiatki i często dodaję je do swoich prac które można zobaczyć na blogu

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne kwiatki, ze wzorku na pewno skorzystam, lubię robić na szydełku zapraszam do mnie http://www.wioletkowyskraweknieba.blogspot.com/
    tam też są prace szydełkowe:)

    OdpowiedzUsuń