czwartek, 9 maja 2013

Expresowy nabór na Gościnną Projektantkę Szuflady w maju!

Witajcie!

Przez ten piękny maj za oknem znowu mamy opóźnienie :)!

Myślę jednak, ze Wy też odpuszczacie sobie nieco blogowanie na rzecz tej pięknej pogody i nie macie nam za złe, że trochę na bakier jesteśmy z terminowością Szufladowych zabaw.

Ale do sedna.

Ze względu na powyższe, ogłaszamy dziś szybciótki, expresowy niemalże, nabór na Gościnną Projektantkę Szuflady w maju!

Na zgłoszenia macie czas do końca dzisiejszego dnia!

Jutro ogłosimy, kto zostanie Gościnną Projektantką Szuflady w maju, a w ciągu następnych dwóch-trzech dni ukarze się na naszym blogu "gościnne" wyzwanie.


A więc...
wszystkich, którzy mają ochotę zagościć w Szufladzie w maju i których nie przeraża to tempo, 
gorąco zapraszamy!

19 komentarzy:

  1. Z chęcią się przyłączę do zabawy. ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się jako pierwsza :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A co mi tam :) też się zgłoszę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Może tym razem ja? :-)
    galeriaam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. No to i ja się zgłoszę :)
    http://marta-berceuse.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja rownież bardzo chętnie sie zglaszam

    OdpowiedzUsuń
  7. również się zgłaszam, i miłego dnia życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. i ja też się zgłaszam .. zachwycona majem

    OdpowiedzUsuń
  9. To i ja się dopisuję :)
    A nuż widelec się poszczęści??!

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapisuję się licząc na odrobinę szczęścia...

    OdpowiedzUsuń
  11. Szczęściu trzeba pomagać :) Więc posyłam do Was moje zgłoszenie z malowniczego zakątka południowej Polski, odurzona (ale w pełni świadoma :)) zapachem majowego bzu...

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo chętnie się zapisuję i liczę na szczęście :) w głowie mam pełno pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  13. O! To na co czekałam :)Marzę o tym i mam nadzieję, że się uda, więc też się dopisuję :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Raz kozie śmierć... Próbuję! :-D

    skrapowice.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  15. to i ja do równej 20- stki startujących :)))

    OdpowiedzUsuń