czwartek, 6 lutego 2014

Gościnna Projektantka na luty - pilnie poszukiwana :)

Poszukujemy
Gościnnej Projektantki 
na miesiąc luty :)
Chętne osoby proszone są o zgłaszanie się w komentarzach do niniejszego posta.
* * *
Gościnna Projektantka 
będzie mogła przedstawić siebie i swoją twórczość na naszym blogu 
oraz przeprowadzić własne wyzwanie. 

Będzie nam bardzo miło 
poznać kolejną utalentowaną ( lub utalentowanego! ) osóbkę!
* * *
Na Wasze zgłoszenia czekam   8   l u t y   2 0 1 4   włącznie, 
a wyniki losowania podam następnego dnia. 
Gorąco zapraszam!


Uwaga!
Od dziś, wprowadzamy małą zmianę, polegającą na tym, że jedyną nagrodą dla uczestników tej zabawy będzie wyróżnienie Gościnnej Projektantki.
Osoba wybrana do gościnnego przeprowadzenia w Szufladzie swojego wyzwania nie funduje żadnej nagrody rzeczowej.

Decyzję taką podyktowały dotychczasowe doświadczenia Szufladowego DT w tej kwestii.

18 komentarzy:

  1. Bardzo chętnie spróbuję swojego szczęścia. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się (pierwszy raz, może to przyniesie szczęście? :))

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja również z przyjemnością się zabawię i..może szczęście się do mnie uśmiechnie:))

    OdpowiedzUsuń
  4. To i ja, z pewną nieśmiałością... :) zgłaszam się.
    Ola
    http://zebybylokolorowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się, byłoby to dla mnie wyzwanie a ja lubię wyzwania.

    OdpowiedzUsuń
  6. zgłaszam się i ja :)

    lemoor

    OdpowiedzUsuń
  7. jak konkurs to zgłaszam się i ja
    http://almondwioletta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. A dlaczego by nie zgłosić się?
    http://dosiablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. a ja mogę spróbować szczęścia?
    zgłaszam się...

    OdpowiedzUsuń
  10. I ja chętnie spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Skromnie również się wpisuję i wyników oczekuję

    OdpowiedzUsuń