poniedziałek, 23 czerwca 2014

Wyzwanie Gościnnej Projektantki czerwca.

Miło nam, przedstawić Wam 


która jest naszą Gościnną Projektantka w tym miesiącu.


Iwona pisze o sobie tak:

Witam serdecznie. 
Niezmiernie się cieszę, że mogę zagościć w cudnej Szufladzie i mam nadzieję, że spodoba się Wam moje wyzwanie. 

Mam na imię Iwona a w sieci Dwie lewe rączki lub DLR. 

Odkąd pamiętam zawsze była ze mnie "zosia samosia". 
Wszystko chciałam robić sama nawet jeżeli dana rzecz przekraczała możliwości moich małych rączek. 
Rękodzielniczą przygodę zaczęłam od szydełka i robienia na drutach z babcią. Potem były zielniki, haft krzyżykowy, zegary, modelarstwo, biżuteria, decoupage i w końcu papier. 
Ciągle staram się rozwijać i poznawać nowe techniki więc może niedługo wpadnę w szał nowej pasji :)

Dziękuję za poświęconą mi chwilkę i gorąco zapraszam na wyzwanie

Temat mojego wyzwania to - "Zakryte, ukryte"
to znaczy, że na pierwszy rzut oka nie widzimy całej pracy. Jakaś jej część jest zakryta. 
Może to być coś schowanego w kieszonce, w sekretniku (w przypadku biżuterii) lub za zagięciem papieru. 

A oto moja inspiracja.





Świetny temat i piękna inspiracja, prawda?

Razem z Iwoną serdecznie zapraszamy więc do tworzenia!


Wyzwanie potrwa do 5 lipca.
Przed zgłoszeniem pracy zachęcamy Was do zapoznania się z naszym regulaminem.


5 komentarzy:

  1. Śliczna kartka! :)) Musiałam sporo się poprzyglądać aby zobaczyć jak to działa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooooo, uwielbiam wszelkiego rodzaju schowki i niewidoczne kieszonki - to coś dla mnie. :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny temat, niestety na chwilę obecną raczej nie dam rady, a szkoda :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam :) Mimo,że jestem raczkująca w świecie papierków...odważyłam się dołączyć do zabawy ;)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odważyłam się i biorę pierwszy raz udział w wyzwaniu ; )

    OdpowiedzUsuń