czwartek, 1 stycznia 2015

Przedstawiamy!

Witajcie.

Dziś przedstawiamy Wam nasze nowe projektantki:

Agnieszkę, w blogowym świecie znaną jako Agolloarte, która pisze o sobie tak:

"...Sprawia mi niesamowitą radość tworzenie rzeczy handmade, w szczególności biżuterii oraz branie udziału w wyzwaniach...
...Moim faworytem w technice tworzenia biżuterii są haft koralikowy i beading, ale mam w głowie różne pomysły i próbuję wielu technik, co mam nadzieję widać na moim blogu. 
Lubię też eksperymentować..."




Beatę, którą wszyscy zapewne znacie z Leniuszkowa

"...Pomysły czerpię z natury, ze sklepowych wystaw, z internetu, a nawet od przechodzących na ulicy ludzi. Fascynuje mnie różnorodność technik rękodzielniczych, to, że tak naprawdę z każdego materiału, tworzywa można wykonać coś niecodziennego i zaskakującego..."




oraz Honoratę, blogową Fioletową Żyrafę, która mówi

 "...Lubię sobie stawiać nowe cele do osiągnięcia, odkrywać, uczyć się. W głowie pełno pomysłów - teraz już je zapisuję, żeby nie uciekały.Całemu mojemu życiu towarzyszy motto nie ma rzeczy których nie umiem, są tylko takie których jeszcze nie robiłam..."




Serdecznie witamy w Szufladowym Zespole!



Do grona Projektantek Szuflady powraca również Visell.



Bardzo się cieszymy, że znów jesteś z nami Izo!

Więcej o Visell możecie poczytać tutaj.



4 komentarze:

  1. Strasznie się ciesze dziewczyny, że jesteście z nami ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również bardzo się cieszę:-)

      Usuń
    2. Ja też! Fajnie i gwarno zrobiło się u nas :) Uwielbiam jak coś się dzieje!

      Usuń
  2. Cieszę się że macie nowe projektantki :)

    OdpowiedzUsuń