wtorek, 17 marca 2015

Wyzwanie Marcowej Projektantki

Witam Serdecznie!

 
Zacznę od.... WOW. Nie spodziewałam się takiej niespodzianki w piątek 13 :)
Kilka dni temu założyłam bloga, dodałam pierwszego posta, a tu takie niesamowite wyróżnienie :D 

Coś o mnie...

Uwielbiam rzeczy DIY i pewnie dlatego zainteresowałam się też robieniem biżuterii. Stawiam na oryginalność i całą gamę kolorów, dlatego moją uwagę przykuł haft sutasz. I tak od 2,5 roku pogłębiam swoją wiedzę na jego temat oraz praktykuję go w każdej wolnej chwili (głównie w godzinach nocnych). W sieci można mnie znaleźć od niedawna jako galeriaNIEprzemysłowa (ponieważ moja głowa jest pełna pomysłów i sam sutasz już nie wystarcza) oraz na fb Monika Mitera mmsutasz. 

 Temat wyzwania: Łańcuszek


 Można wykonać dowolną rzecz i w dowolnej technice, ale musi w niej dominować przedmiot tematu czyli łańcuszek. 

Nie mogę się doczekać, żeby zobaczyć gdzie poniesie Was wyobraźnia. 

Poniżej przedstawiam Wam kilka moich prac.









Termin zgłaszania prac upływa 31 marca.


Pozdrawiam Monika Mitera

13 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Po więcej zapraszam na https://www.facebook.com/mmsutasz

      Usuń
  2. mam pytanie- czy zgłosic można tylko jedną pracę?

    OdpowiedzUsuń
  3. Z przyjemnością biorę udział w łańcuszkowym wyzwaniu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ha! mam pomysła :) może jeszcze zdążę

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne dzieła Pani tworzy :)
    Pozdrawiam,
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dziękuję za to wyzwanie - zmotywowało mnie do zrealizowania długo odkładanego pomysłu!

    OdpowiedzUsuń