niedziela, 12 kwietnia 2015

Wyzwanie Kwietniowej Gościnnej Projektantki

W kwietniu naszą Gościnną Projektantką jest 
Zobaczcie, co napisała o sobie.

Jestem Mila, w świecie wirtualnym papierowa alejka. W realu taka matka-Polka zaszyta na wsi, która czeka do września, aż wyśle młodszą pociechę do szkoły i będzie mogła wyjść do ludzi ( czyt. udać się do pracy ). Obecnie moją odskocznią jest rękodzieło. Głównie wyżywam się na papierze (cardmaking i scrapbooking), ale czasami zdarza mi się chwycić za szydełko czy też masę solną. Długo zastanawiałam się nad kandydaturą na Gościnną Projektantkę w Szufladzie. Szczerze powiem, że nie czułam się na siłach, żeby podzielić się z Wami czymś inspirującym. Jednak ostatnio dostałam motywującego kopniaka w postaci dwóch wyróżnień moich prac, skrobnęłam sobie komentarz i oto jestem. Nie ukrywam, że bardzo się z tego cieszę :) nawet bardzo, bardzo :)
Pora ogłosić temat: "Shabby chic". Chciałabym abyście stworzyli dowolną pracę w tym stylu, pasującą do takiego wnętrza lub też przeznaczoną dla osoby o takiej "duszy" ;). Moja specjalna inspiracja do tego wyzwania, to poniższa kartka.


Serdecznie zapraszam do wspólnej zabawy :)


Temat wyzwania Mili to "Shabby chic". Oto banerek do wyzwania.


Termin zgłaszania prac: do 26 kwietnia.

Spójrzcie także na inne prace Mili inspirowane stylem Shabby chic.




Zapraszamy do zabawy !



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz