niedziela, 13 marca 2016

Wyzwanie Goscinnej Projektantki "Lady of Shalott"

Witam serdecznie!

           Ogromnie się cieszę, że mogę zagościć w Szufladzie:)

Na imię mam Karina (ksywka: gibonik). Mieszkam sobie z mężem, trzema psami i dwoma kotami w małym domku z wielką łąką:). Rękodziełem pasjonowałam się od dawna ale jako osoba podziwiająco- kupująca, natomiast moja z nim przygoda zaczęła się jakieś siedem lat temu. Zakochałam się w decoupage'u, postarzaniu przedmiotów, a całkiem niedawno w scrapbookingu i mixed mediach. Wielką pomocą w rozwijaniu swych pasji była i jest dla mnie Michalina z pracowni Harmony art:) Od jakiegoś czasu swoje twory zamieszczam na blogu. 
Oto kilka moich prac:





Mam wielką słabość do twórczości mistrzów malarstwa końca XIX wieku, stąd też mój pomysł na wyzwanie:



Temat: Lady of Shalott - melancholijna postać kobiety ze średniowiecznych legend.


Zainspirujmy się pięknym obrazem J. W. Waterhouse'a, jego scenografią, kolorami, zwiewną suknią, emocjami na twarzy...
Przywołać wenę pomoże przepiękny utwór Loreeny McKennitt o tym samym tytule "Lady of Shalott"


Raz jeszcze dziękuję za możliwość wzięcia udziału w inspirującej zabawie :)

pozdrawiam serdecznie
Karina - Gibonik


Wyzwanie trwa do 28 marca 2016. 


My również z niecierpliwością czekamy na Wasze prace i bardzo cieszymy się, że Gibonik  została naszą nową Gościnną Projektantką. 


Przed zgłoszeniem prosimy o zapoznanie się z regulaminem wyzwań Szuflady, dostępnym w zakładce.


2 komentarze:

  1. Wspaniały temat! Twórczy i bardzo intrygujący ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zrobiło mi się smutno, że tylko jedna praca została dodana... pewnie przez święta - też przymierzałam się do pracy i ... na tym się skończyło... Może wypadałoby przedłużyć termin? Pozdrawiam serdecznie....

    OdpowiedzUsuń