niedziela, 10 lipca 2016

Lipcowe wyzwanie Gościnnej Projektantki

Witajcie 

Naszą Gościnną Projektantką w lipcu jest Agnieszka Jędrzejczak, oto co pisze o sobie:

"Witam! 

W blogosferze istnieję od niedawna i tym samym od niedawna zajmuję się biżuterią. Moja przygoda z nią rozpoczęła się dość banalnie, a mianowicie wesele znajomych i chęć posiadania nie tuzinkowej biżuterii. Potrafię robić na szydełku i wpisując w Google "bransoletki na szydełku" wyskoczyły mi sznury koralikowo-szydełkowe. Zostałam porażona, a może zarażona. Później doszła fascynacja sutaszem i jak na razie w tej dziedzinie pozostaję.



Moje wyzwanie dlaczego takie, bo wśród domowników jestem jedyną kobietą, a jak się niedawno okazało moi panowie też chętnie nosili by biżuterię, tylko cytuję: "taką naprawdę męską". 

Przygotujcie pracę która będzie utożsamiała się z prawdziwym facetem. Puśćcie wodze fantazji, mogą to być breloki, zawieszki, etui na telefony i wszystko co do prawdziwego twardziela będzie pasowało. 
Życzę miłej zabawy, dla wyróżnionej pracy niespodzianka "

Jeszcze inspiracja Gościnnej Projektantki:


Wyzwanie trwa do 26 lipca. 

Przed zgłoszeniem zachęcamy do zapoznania się z regulaminem naszych konkursów. 

Zapraszamy do wspólnej zabawy :-)


5 komentarzy:

  1. Temat wyzwania zainspirował mnie właśnie co mogę zrobić w tym temacie! :)) Że też ja na to wcześniej nie wpadłam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Męska biżuteria? :) Oczywiście że z surowego mięsa! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. hmmm no to może się podejmę... wyzwania :) Fajny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  4. No to jestem pierwsza :) świetny temat :)

    OdpowiedzUsuń