sobota, 13 maja 2017

Wyzwanie Etoile - Gościnnej Projektantki Szuflady w maju.


Oto co proponuje nasza majowa Gościnna Projektantka.

"Witam bardzo serdecznie.

Na początku chciałam podziękować za możliwość zostania Gościnną Projektantką.


Mam na imię Daria, choć w blogowym świecie bardziej jestem znana jako Etoile. Mam 30 lat i dwójkę dzieci. Rękodziełem zajmuje się od kwietnia 2010, a bloga założyłam rok później. Na początku tworzyłam prostą biżuterię z koralików, z czasem zainteresowałam się innymi dziedzinami. Z decoupage się nie polubiliśmy, o wiele bardziej podobało mi się tworzenie kartek, biżuterii z drobnych koralików, ozdób ze wstążki czy dekoracji do domu. Zakochałam się w wiankach i dekoracjach świątecznych. Chciałabym jeszcze kiedyś liznąć techniki mixed media, spróbować szydełkowania. Oprócz rękodzieła moją drugą pasją są książki, na blogu znajdziecie więc też recenzje książkowe.
 
Tematem który chcę zaproponować na miesiąc maj jest:
Pierwsza Komunia Święta.


Myślę, że czas jest idealny, a temat może być tak szeroko interpretowany, że uczestniczki wyzwania nie będą miały z nim problemu. 

Czekam na Wasze kartki, zaproszenia, pamiątki, prezenty, dekoracje stołów, strojów komunijnych czy ozdoby do włosów:)
 
Oto kilka moich inspiracji:"







Serdecznie zapraszamy do zgłaszania prac w temacie komunijnym!


Wyzwanie potrwa do 26 maja

Przed zgłoszeniem prosimy o zapoznanie się z regulaminem naszych Wyzwań. 

Zapraszamy!!!





3 komentarze:

  1. Piękne Twoje inspiracje! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne prace utalentowanej dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne inspiracje :) i dokładnie przy tym temacie pracuję ponieważ czekają Nas 2 Komunie,na które nie mogę jechać, jedzie delegacja ;) nie wiem czy zrobię coś godnego wyzwania, ale taki kielich ze styropianu już za mną :) Miłej zabawy z Etoile życzę :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń