sobota, 28 października 2017

Wyniki Wyzwania Gościnnej Projektantki października

Witajcie 

Nasza Gościna Projektantka października Inka-art wybrała już najlepszą pracę w minionym konkursie. Oto jej wybór:

Witajcie,

nadszedł dzień, w którym spośród tylu fajnych prac z kociakami w roli głównej powinnam wybrać tę jedną - moim zdaniem, najlepszą. Jest mi bardzo miło, że zechciałyście uczestniczyć w moim wyzwaniu i zgłosiłyście takie piękne propozycje, wybór jednak nie jest łatwy i oczywisty. Każda praca zawiera w sobie coś szczególnego i nieocenionego - wyraz przyjaźni z naszymi małymi kocimi pięknościami i każda z nich zasługuje na wyrazy uznania. Jednak muszę podjąć decyzję i wyłonić tę jedną - tak więc miło mi ogłosić że najbardziej urzekło mnie mediowe pudełeczko wykonane przez

Ulę K 

- piękne, ręcznie wykonane kwiaty z foamiranu, delikatna łączka uwita z sizalu, ukwiecone tło podbarwione mgiełkami i dużo szczegółów, które w zestawieniu ze sobą są cudowną oprawą dla leniwie przeciągającego się kocurka. Śliczny klimacik i moje ulubione kolorki sprawiły, że właśnie ta praca szczególnie przykuła moją uwagę. Chciałam też wyróżnić drugą pracę - czarną koteczkę wykonaną przez 

Bibi Blue

 - za to urocze serduszko ślicznie wkomponowane w kocie futerko - bardzo mi się spodobało :-)

Uli serdecznie gratuluję i zapraszam do kontaktu mailowego na adres: inka-art@wp.pl - na pamiątkę uczestnictwa w kocim wyzwaniu przygotowałam dla Ciebie malutką niespodziankę :-) Wszystkim pozostałym Uczestniczkom dziękuję za udział w zabawie, było mi bardzo miło gościć na Waszych blogach i podziwiać tak piękne prace. 

Pozdrawiam cieplutko, 

Inka 


My również serdecznie gratulujemy wyróżnionym, kolejne Wyzwanie Gościnnej Projektantki już w listopadzie, zapraszamy :-)

8 komentarzy: