piątek, 6 kwietnia 2018

Wyniki Wywania Marcowej Gościnnej Projektantki.

Oto wyniki wyzwania Kufer Inspiracji, która była naszą Marcową Gościnną Projektantką

 Hej :)

Jestem bardzo mile zaskoczona, że tak dużo osób się zgłosiło na moje wyzwanie.

Tyle cudownych prac i nie mogłam wybrać jednej, która spodobałaby mi się najbardziej.

Dlatego chciałabym wyróżnić dwie prace:

Pierwsza to jajeczka By Ann
 
 
Druga to koszyki ze sznurka wędliniarskiego Margotka  
 

 


Wszystkim którzy się zgłosili bardzo bardzo dziękuję :)
Sprawiliście mi ogromną radość :)
Dwie dziewczyny wyróżnione poproszę o adres na maila kuferinspiracji@gmail.com
Pozdrawiam Was serdecznie :)
Kamila 

2 komentarze:

  1. Kamilo, serdecznie Ci dziękuję! Bardzo się cieszę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojejku, ale mnie mile zaskoczyłaś! Dziękuję bardzo, naprawdę, tak się cieszę! Gratulacje także dla Ciebie, Margotko! :D

    OdpowiedzUsuń